Westkapelle

We hebben een aantal aanbieders voor Westkapelle voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Westkapelle voor je op een rij gezet:

Reviews over Westkapelle

Nooit geen dagmenu meer boeken

Marina Hendriks,
    6-2-2019

Geen dagmenu boeken, want de keuze is erg beperkt.

We konden kiezen tussen vis en gebraden wilde gans.

Wij kozen voor de gans en dat was een vergissing, want die was niet te eten.

Er werd ons een alternatief aangeboden, nadat wij vertelden dat de gans niet lekker was, hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Wij waren niet de enigste gasten, die de gans lieten staan.

Een advies voor het hotel:

Hou het dagmenu eenvoudig en meer variatie en zet de apartere gerechten op de à la carte kaart.

Gereisd met partner in februari 2019

2 maal een gegronde klacht, werd niets mee gedaan.

Hans Frantzen,
    2-12-2018

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Wij komen terug

Annelies,
    29-9-2018

Goed hotel, gastvrij personeel, fijne omgeving. Let op ....bent u niet goed ter been, er is geen lift. Boek dan een kamer beneden. Ontbijt is goed en ruim voldoende keus. Diner, niet verkeerd maar prijs kwaliteit klopt helaas niet. Erg aan de prijs en de grote eter zal hier ook niet voldoende aan hebben. In de kamer hing een vreemd luchtje, bleek van de afvoer badkamer te komen. Kamer 222. Wij komen zeker terug . Dankjewel voor jullie gastvrijheid. Kan menig hotel iets van opsteken.

Gereisd met partner in september 2018

Dafuq?

Daniël,
    24-9-2018

Ouderwetse sloten, zelf alles op slot draaien. Doe je dat niet dan staat er opeens een wildvreemde jongedame in je kamer.

Gereisd zakelijk in september 2018

Genoten

Arthur Hermelijn,
    11-9-2018

Schone en goed onderhouden kamer. Voortreffelijk ontbijt en diner. Schoon en verwarmd zwembad. Vriendelijke bediening. Mooi gelegen tussen de duinen. Lekker uitgerust.

Gereisd met partner in augustus 2018