Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

We hebben een aantal aanbieders voor Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten voor je op een rij gezet:

hotels Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Een prachtig gebied wat nooit verveeld!👍😊

froukje buren,
    20-2-2019

Een geweldig mooi gebied voor iedereen die van Oostenrijkse gemutlichheid houdt.

Fijne eetgelegenheden op de berg met authentieke gerechten en aandacht voor tradities. Kortom een echte aanrader voor jong en oud

Gereisd met partner in februari 2018

Super goed!

Rob,
    19-2-2019

Alles klopt gewoon! Vriendelijke eigenaren en personeel.

Goed ontbijt. Heerlijk diner, complimenten aan de kok!.

Skibus voor de deur, 15 minuten lopen naar de gondel, of prikken en glijden. Ski piste bijna tot het hotel.

Dit hotel bewaren wij bij de favorieten!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Wunderbar!

S.J.,
    17-2-2019

Top locatie: Je kunt vanuit Brixen Im Thale de gondel pakken richting Westendorf of richting Söll, Itter, Ellmau, Going etc. De shuttle bus brengt je er zo naar toe! De pistes zijn fantastisch met bospadjes, uitdagende rode pistes en gemakkelijkere blauwe pistes (en vrij breed). Voor ieder wat wils. Ohhhh en niet te vergeten; de restaurants op de verschillende pistes hebben heerlijk eten en een goddelijk uitzicht :)!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar

Leonie,
    16-2-2019

Geweldig hotel, goede verzorging, heerlijk ontbijt/diner en mooie schone verzorgde kamers.

Skipiste op loopafstand, centraal gelegen, midden in het dorp.

Apres ski bar onder het hotel, heel handig en hier merk je niks van als hotelgast.

Kortom: Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mooie, gezellige accommodatie met goede locatie!

Fiona en Henri,
    15-2-2019

Super accommodatie! Vriendelijke eigenaren, mooie schone kamers en goed ontbijt en avondeten. Wat wij ook een plus vinden is dat je bijna tot de voordeur kan skiën, mits voldoende sneeuw natuurlijk. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in januari 2019