We hebben een aantal aanbieders voor Westende voor je op een rij gezet:

Reviews over Westende

In orde

Christof,
    10-4-2018

Het meubilair is wat oud maar alles is aanwezig en proper

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig hotel op wandelafstand van de zee

christophe_zutterman,
    2-4-2018

Leuk hotel, rustig gelegen op een 300-tal meter van de Noordzee. Er is genoeg gratis parking in de buurt van het hotel. De kamers zijn eenvoudig ingericht in de stijl van een motel. Net naast het hotel ligt een speeltuintje met een klein, omheind voetbalterrein. Het ontbijt is uitgebreid en wordt regelmatig bijgevuld. De gastheer is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Heerlijk hotek

Bas en Astrid,
    2-9-2017

Vriendelijk ontvangen, nette kamers, slaapbank kan comfortabeler.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Relaxed plekje met veel mogelijkheden

Brigitte Kers,
    27-7-2017

Een breed strand dat een parel is, mogelijkheden voor spelen, drinken, eten, schoon strand en je kunt zelf mogelijkheden creëren, bijzonder verrast door t mooie maar ook relaxte strand ( juli)Parkeren kost bijna niks aan t strand, enige is dat de restaurants /winkeltjes vrije sluitingsdag hebben en in de middag veel dicht gaat en om 18.00 u weer open gaat

In het Aparthotel zijn alleen mogelijkheden voor ontbijt en een drankje maar in de omgeving is genoeg voor een hapje.....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch en vriendelijk hotel

Guido Mertens,
    26-7-2017

Het was 100 % in orde. Bij aankomst persoonlijke ontvangst en een drankje van het huis. De uitbaters zijn zeer vriendelijke mensen. Ontbijt is perfect en kamers zijn goed in orde. We zijn al enkele malen geweest en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2017