hotels in West Yellowstone

hotels West Yellowstone

We hebben een aantal aanbieders voor West Yellowstone voor je op een rij gezet:

Reviews over West Yellowstone

• 7Arjen15-08-2018

Goed uitgangspunt voor een bezoek aan Yellowstone.

In 2014 (2 nachten) en in 2018 (1 nacht) logeerde ik met een groep in West Yellowstone. Hoewel ik er in 2014 in mei was, viel het me in juni 2018 op dat er veel meer toeristen waren. Dat werd ook bevestigd door een medewerker in één van de vele souvenirwinkels. 'Het wordt hier elk jaar drukker'. Er zijn voldoende restaurants en bij mooi weer zitten de terrassen al gauw vol. De restaurants zijn doorgaans goed en betaalbaar. In het dorp is ook een MacDonalds. West Yellowstone ligt vlak bij de ingang van Yellowstone National Park en is een ideaal uitgangspunt voor een bezoek aan dit indrukwekkende park. In juni 2018 hebben we enkele keren in de file gestaan om bij bepaalde te bezoeken punten te kunnen komen. Neem daarom ruim de tijd voor een bezoek aan het park. In West Yellowstone heb ik geslapen in het Parkhotel en in Brandin Iron Inn. Mijn reviews van deze hotels kun je bij de betr. hotels vinden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Bastiaan Bakker18-06-2016

Geweldig!

Ontzettend mooi en veelzijdig natuurpark, veel wildlife (vooral in de ochtend) en mooie stukken om door heen te rijden en te bezichtigen.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Raymond10-10-2015

Prachtig Yellowstone Nat. Park

Wij verbleven hier 2 nachten op het einde van de zomer. Slechts enkele restaurants waren nog open en op tijd reserveren is de boodschap. Het hotel werkte samen met "The Branch' waardoor u hier 10% korting kreeg. Het eten was hier voortreffelijk. Prijs kwaliteit Ok. Men kan hier ook een folder bekomen en het stadje (geschiedenis) bezoeken door het berenpad te volgen. Het park hebben we in twee delen verdeeld: de eerste volle dag de noordelijke lus en de tweede dag bij ons vertrek het zuidelijk deel richting Teton Nat. Park. Hou op beide routes rekening met wegenwerken. Helaas zijn de geisers niet meer zoals beschreven in de reisgidsen. Maximum hoogten tot 1 à 1,5 meter. Ook niet meer om de 5 minuten, maar soms om het half uur. . Prachtige trails voorzien van houten wandelpontons. Stop bij elke trail en bezoek al deze plaatsen. Echt een aanrader! Deze routes zijn redelijk van afstand. Niet overal geschikt voor rolstoelen of trolley's.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Theo & Yvonne29-06-2015

ook 's avonds gezellig

Gezellig klein stadje met winkels en restaurant en barretjes en supermarkten. Mooi gelegen op nog een 2 minuten van ingang naar Yellowstone NP. Tourist information geeft veel informatie niet alleen over het plaatsje maar ook over de mogelijkheden in Yellowstone NP.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 7ah_de_meer11-06-2014

Aardig toeristenplaatsje bij Yellowstone NP.

Er zijn winkeltjes, restaurantjes, een museum, een wolven-reservaat en een bioscoop. Een flink aantal accomodaties. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Chris 22-12-2011

Goede verblijfoplaats voor Yellowstone

West-Yellowstone biedt de meeste verblijfsmogelijkheden voor wie Yellowstone NP wil bezoeken. Je zit wel aan de rand van het park, maar na een rit van een half uurtje ben je al aan Madisson, van waaruit je het hele park kan verkennen. In West-Yellowstone is er een ruime keuze aan hotels en restaurants, in alle prijsklassen. Er zijn ook heel wat winkels, gaande van souvernirsshop, kledingzaken tot supermarkten.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2011

• 8E&I16-09-2008

Een plaatsje met een perfecte ligging

West Yellowstone heeft een goede ligging t.o.v. het Yellowstone N.P. Veel overnachtingsmogelijkheden.Veel restaurants en winkels.We verbleven in City center motel, niet duur en goed adres, aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2008

• 9G.Stevens27-08-2008

Gezellige plaats aan de poort van Yellowstone NP

Een gezellige plaats met winkels, restaurants en hotels. Ook een bezoek aan het Grizzly & Wolf Discovery Center is de moeite waard. Lekker gegeten bij de "the three bears"

Gereisd met partner in juni 2008