We hebben een aantal aanbieders voor Wermelskirchen voor je op een rij gezet:

Reviews over Wermelskirchen

Fijn hotel!

E,
    19-10-2017

Hotel heet nu Casa Kuschel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, heerlijk ontbijt en erg vriendelijk personeel. Mooie omgeving!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Een prima hotel

Geweldig hotel,
    5-8-2017

Als je hier naar toe gaat is het voor je rust en om te wandelen. Ligt afgelegen. Is mooi hotel, erg schoon, heel vriendelijke medewerkers en een prachtige kamer met een grote badkamer en een grote kastenwand. Ontbijt was goed, de dinerkaart was beperkt maar wat je bestelde was heel erg lekker.

Gereisd met partner in juli 2017

Het kan er mee door

Ludo,
    21-7-2015

Het hotel ziet er mooi uit met een prachtige ligging. De kamer is netjes, niet te groot en toch wel praktisch. Het dichtstbijzijnde dorp Is 10 kilometer verwijderd dus ben je op het hotel aangewezen. Zaterdag was het mooi weer dus was het terras goed bezet, zondag, met minder goed weer en heel weinig gasten was er helemaal niets te beleven. De TV heeft 12 zenders maar geen BVN en wat ik ook gemist heb is een duidelijke wandelkaart. Het ontbijt en avondeten kon er meer door, maar dat is ook alles.

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig hotel

j de Bruijn,
    9-4-2015

Fantastisch hotel een aanrader

Klantvriendelijk, rustige eetgelegenheid. Kamers keurig en super schoon.

Gereisd met partner in Sun Apr 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De ligging alleen al is buitengewoon mooi!

BOSSAERT-VAN CAMP,
    11-8-2013

Alles naar wens in dit prachtige stijlvolle hotel. Boor prijs die betaald werd voor halp pensdion, vrij uit de kaart mogen kiezen. Bij mooi weer is het zalig op het grote terras te kunnen dineren. Ontbijt is goed maar niet bijzonder. Kamers zijn mooi (wij hadden een terras met prachtig rustig uitzicht.

Gereisd met partner in Tue Aug 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)