Wellerlooi

Reviews over Wellerlooi

Fantastisch eten en een luxe ruime kamer

Hans Elzinga,
    21-11-2016

Prachtig, wij gaan zeker nog een keer terug.

Zie foto's

Gereisd met partner in november 2016

Kamers, luxe en schoon. Eten, fantastisch!

J. Mook,
    27-6-2016

Mooie ruime kamers met de nodige luxe, schoon en doordacht in detail. De kamers aan de westkant hebben en mooi uitzicht over de traag stromende Maas. Parkeren voor motoren en auto's prima geregeld in een parkeerkelder.

Vooral het diner was fantastisch, culinair hoogstaand, avondvullend met zeer prettige en persoonlijke bediening. Geen ontbijtbuffet maar alles aan tafel geserveerd. Kortom je voelt je echt GAST met hoofdletters geschreven.

En alles bij elkaar toch niet te duur.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Luxe en mooi gelegen hotel

kobukai_2,
    6-10-2015

Hostellerie de Hamert is een mooi gelegen hotel, direct aan de over van de Maas.

Wij hadden een junior suite met maaszicht via een aanbieding incl. een 5 gangen diner en een fles wijn.

Bediening vriendelijk en tip/top in orde, je hoeft niets te vragen het is gewoon geregeld (een voorbeeld!)

Kamers schoon en van gemakken voorzien zoals koffie en thee services, badjassen, fruit, lectuur, airco, etc..

Inrichting wel iets gedateerd, de badkamer is voorzien van douce en bubbelbad en de wc is apart.

Mooi (privé terras), goed ontbijt, aan tafel geserveerd, diner was zeer goed.

Ligging aan het natuurgebied De Hamert en Maasduinen, ideaal voor fiets en wandeltochten

Kortom een heel fijn weekend gehad in Wellerlooi

Gereisd met partner in oktober 2015

Zeer goed hotel van hoogstaande kwaliteit

mario,
    15-12-2014

Het hotel is uitstekend : super lekkere keuken ! Wij hadden een 5-gangen menu tot in de puntjes verzorgd. Het wijnarrangement voor 25 euro erbij is werkelijk een aanrader : lekkere wijnen bij elk gerecht.

De kamer was zeer ruim en verzorgd tot in de puntjes met koffie of thee mogelijkheid en koekjes, fruitschaal op de kamer.

De badkamer is zeer ruim en het bubbelbad is werkelijk geweldig : voelden ons als koningen te rijk. Wij gaan zeker terug !

Gereisd met partner in december 2014

Hotel op een mooie plek

Mark,
    29-6-2014

Hotel ligt aan de Maas en zodoende kun je heerlijk eten aan de Maas en heb je een perfect uitzicht.

Hotel zelf heeft ruime kamers en de badkamer is ook ruim en van al het gemak voorzien.

Ontbijt wordt aan tafel gebracht en is redelijk uitgebreid. Vriendelijk personeel die je graag willen helpen.

Paar puntjes waar wij wat problemen mee hadden.

De wifi die gratis is in elke kamer werkte niet echt goed in onze kamer. Wij hadden de kamer helemaal aan het eind en opvallend was dat halverwege onze kamer het wifi-signaal ophield en wegviel dus. In het gedeelte waar wel een signaal was, was dit niet echt geweldig.

Verder ook fietsen gehuurd en van 1 fiets zat het zadel niet echt fijn. Hard zadel en het bewoog telkens. Gelukkig niet al te veel hoeven fietsen, dus het was prima te hebben voor de tijd dat wij er waren. Voor een langer verblijf waren we hier wel mee naar het personeel gegaan.

Gereisd met partner in juni 2014