We hebben een aantal aanbieders voor Wattala voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wattala voor je op een rij gezet:

Reviews over Wattala

Top hotel op top locatie.

Greet,
    17-2-2019

Dit is een perfect hotel. De service is bijzonder goed. Ze regelen echt alles voor je.

Maaltijden zeer uitgebreid en erg lekker. Ik eet vegetarisch en ik ben zelden zo blij geweest met een buffet.

Ligging van het hotel is heerlijk. Lekker rustig aan zee. In tegenstelling tot wat er veel wordt geschreven kun je prima in zee zwemmen. Er ligt een baai voor het hotel en meteen links daarvan (10 meter ernaast) ligt nog een baai. Daar kun je prima zwemmen als je niet te ver de zee in gaat (zoals de locals).

Er is precies 1 minpunt. In het hoogseizoen (nov-feb) zijn er in weekenden vaak feesten rondom het hotel met harde muziek. Dat is dan meestal overdag en soms tot een uurtje of 11 in de avond. Dat is echt niet fijn als je komt voor de rust.

Wij zaten daar 2 weken incl 2 weekenden. Maar het tweede weekend kwam het hotel zelf met het voorstel om ons een nachtje elders onder te brengen. Dat hebben we gedaan en hebben daar ook genoten.

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gemoedelijk, gerenoveerd hotel

Nijhof-verheij,
    4-7-2016

Prachtig hotel, personeel bijzonder aardig, kamers zijn prima. Hotel wordt op dit moment gerenoveerd. Er is o.a. een nieuw visrestaurant, waar alles vers wordt bereid, aanrader! Ook het zwembad en restaurant ziet er fantastisch uit. We waren hier de laatste 2 dagen van onze rondreis door Sri-Lanka. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Aardig hotel, nog niet geheel gerenoveerd

Toon,
    16-8-2014

Vrij afgelegen hotel. Wordt enigszins gerenoveerd en is aan verdere renovatie toe. Nog oude stopcontacten waar je eerst een pen in moet steken. Deurknoppen zitten nog los, lampen kapot, lawaaierige airco, dat soort dingen.

Mooi zwembad met tuin en strand nabij; je kunt echter vanwege de rotsen niet de zee in. Matige keuze wat eten betreft.

Niettemin vriendelijke mensen die je graag helpen. Gratis wifi op enkele meters rondom de receptie. Kamer met TV met slechte ontvangst.

Wij zijn hier met touroperator geweest en je vraagt je af waarom men dit hotel gekozen heeft. Ligt verder weg van de lagune en van Colombo. Verder rijden dus en een hoger bedrag te betalen voor de excursies (dat dus?).

Gereisd met vrienden in juli 2014

Voor Sri Lankaanse begrippen een redelijk hotel

H. Wiegmans,
    21-3-2014

Ligt rustig, aan een niet al te aantrekkelijk strand. De tuin en het zwembad zijn aardig. De kamers zijn gedateerd en kunnen inderdaad beter schoongemaakt worden. Maar dat geldt voor bijna alle hotels in de toeristenklasse. Het eten is redelijk; het bekende buffet. De bediening is wat afstandelijk

Gereisd met partner in maart 2014

Verouderd hotel

Marc en Marleen,
    24-2-2014

Wat afgelegen hotel dat wat verouderd is, enkel receptie oogt iets nieuwer. De kamers zijn proper maar sober. Bufetten zijn ook in orde en ruime keuze, maar niet echt warm (voor de warme gerechten) en niet echt fris (koude gerechten). Groot zwembad. We verbleven er maar 1 nacht. Omgeving oogt niet echt netjes.

Gereisd met vrienden in februari 2014