Waterberg Plateau Park

hotels in Waterberg Plateau Park

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Waterberg Plateau Park

Reviews over Waterberg Plateau Park

• 9amverhagen23-11-2014

Prachtige natuur

Wabi Lodge is een aanrader!

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 5Anna09-10-2013

Lovely area of Namibia

Not allowed in with own car therefore difficult to visit as accommodation is far away.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2013

• 9strirufa105-12-2011

mooie plek

mooie plek, vooral tegen zonsondergang is het Waterberg plateau zeer mooi gekleurd op de foto te zetten. Het resort heeft verschillende wandelingen uitgezet, het is wel flink klimmen. Ook kun je op gamedrive, qua natuur mooi qua het zien van dieren viel die tegen. We hadden de indruk dat dit vooral kwam omdat het dicht bebost is dus al lastig te zien en de trekker die voor de wagen rijd maakt erg veel herrie. Op het resort lopen veel Bavianen en er zijn veel Hertsoorten.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2011

• 3Rowena Meeder02-08-2011

Overslaan.

Wij vonden dit park niet de moeite waard. Alleen te bewandelen (zeer steile hellingen). Eten zeer slecht. Ligging is wel mooi.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 8Omgeving
    • 1Sfeer in stad

juli 2011

• 4Raymond en Irène05-05-2008

Cultuur, uitgaansleven en stranden zijn hier ver weg.De lodges zijn heel pover ingericht. Bij aankomst hadden we de eerste uren geen water. Het restaurant ligt op ca. 300 à 400 meter van de lodges, daarvoor moet je een steil helling af. De omgeving stelt niet zo veel voor.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur