Walldorf (bij Heidelberg)

We hebben een aantal aanbieders voor Walldorf (bij Heidelberg) voor je op een rij gezet:

Reviews over Walldorf (bij Heidelberg)

'prima uitval basis voor een bezoek aan Heidelberg

Tonny Morssinkhof,
    25-7-2018

prima locatie voor een bezoek aan de mooie stad Heidelberg. Het hotel is rustig gelegen met een eigen parkeerplaats, De ontvangst bij de receptie was correct en vriendelijk, De kamer redelijk ruim, voldoende kastruimte, goede boxspring bedden,de badkamer aan de kleine kant maar wel een goede inloopdouche.

mooi terras buiten waar bij mooi weer zowel ontbijt en diner werd geserveerd.

bediening prettig en correct Diner kaart klein , maar wel culinair.

Prijzen van eten alswel drinken aan de hoge kant.

ontbijt goed, voldoende divers zoals men verwachten kan.

Gereisd met partner in juni 2018

Gewoon goed

Vicky,
    30-7-2017

Ruime kamers en voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt was vrij basic.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige overnachtingsplek

Johan,
    21-8-2016

Ontvangst was vriendelijke en late check in was ook mogelijk. Me zoon kwam namelijk pas rond 23:30 uur. Mooie kamers en wij hadden geluk dat we een kamer met balkon hadden. De overige reisgenoten (we hadden 3 dubbel en 1 enkel) waren ook zeer tevreden over hun kamer. Ontbijt was ook erg goed. Echt de moeite waard. Uiteindelijk zijn we op de terugweg vanuit Oostenrijk ook weer naar dit hotel geaan voor een overnachting. We waren zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug. Als overnachting of wellicht om de omgeving te verkennen voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Tussen stop zwitserland

CT,
    11-7-2016

Heenweg dit hotel gehad

Kamer prima. Ontbijt was niks!

vleeswaar, kaas, rosbief !! Zalm!! deze zwom in vocht !

Alles lag in de Zon!!! (7.45) raam heeft geen bescherming voor dit

Uit gedroogd omgekruld verder zag het buffet er niet erg fris en vers uit.

Heb hier alleen broodje jam gegeten

Terug weg nh hotel Weinheim gedaan ontbijt hier was fantastisch

Uitgebreid alles vers met kwaliteit producten !!!

Gereisd met partner in juli 2016

Super!

Petra,
    23-7-2015

Wij hadden dit hotel voor een overnachting geboekt (op doorreis). Het hotel ligt net van de snelweg af dus ideaal.

We hadden een familiekamer. He-le-maal top! Beneden 2persoonsbed, trap naar boven en boven ook 2 persoonsbed. Enorm veel ruimte!! Ook een eigen terras. Alles was heel schoon en netjes. We hebben bovendien 's avonds prima gegeten en het ontbijt was ook goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al: super!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015