Sorteren

Reviews over Wagrain

Top !!!

Patrick
    11-7-2018

Dit hotel kunnen we sterk aanbevelen. Alles aanwezig voor een topvakantie zowel met kleine als grotere kinderen. Binnenzwembad, buitenzwembad, uitgebreid saunalandschap, reuze fitnessruimte, activiteiten door het hotel georganiseerd waaraan je kunt deelnemen, speelruimte kinderen, ... Kamer zeer net en modern! Eten is ook top!! Over dit hotel kunnen we alleen maar lof schrijven. Personeel ook zeer vriendelijk.

Fantastich

Jan
    4-7-2018

Het allemaal goed geregeld, dit begon al bij de aankomst.

Veel keuze tijdens het ontbijt en diner.

Erg schoon, en vriendelijk personeel.

Geweldig

Henk Bouman
    25-6-2018

Geweldige vakantie gehad, eten was grandioos !! Eerdere reviews met minpunten lijken opgelost. Zo is er een automaat met frisdrank en worden handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. Kortom geweldig, wel moet je rekening houden dat alles stijl is qua lopen, als je niet goed ter been bent moet alles met de auto. Tevens kun je de fiets gerust thuis laten, is voor ons Nederlanders niet te doen.

We zijn 's nachts vertrokken omdat ik niet kon slapen, hierbij excuus aan het Hotel dat ik me niet heb afgemeld.

Zeer goed hotel

Hans van Acker
    20-2-2018

Het ontbijt en diner was zeer goed.

Vriendelijk personeel met goede service.

Prachtige kamer

Goede wellness.

Wij komen er al enkele jaren

D Day Invasie van familie met kinderen

Cees de Ketting
    4-2-2018

Als je van de sound kinderen houdt dan is dit het ideale hotel. Invasie van ouders met kleine schreeuwende kids all over the place. Zij nemen dominant bezit van alles, restaurant, verwarmd buiten zwembad i.e. warm urinoir ! etc. Voor ouders met kids ideaal Disneyland hotel. Voor adults only en ¨sfeer zoekers ¨sterk af te raden. Verder is het hotel prima, goede kwaliteit eten met veel keuze, kamers prima, nette en zeer vriendelijke bediening. Welness is OK maar loopt wel wat af met wat achterstallig onderhoud. We waren hier voor het 2 e jaar. Menu´s zijn nog steeds het zelfde iedere week, dus geen variatie. Alles is formule achtig opgezet voor grote groepen mensen bedoeld.

Wagrain scoort een 8,2 uit 10, op basis van 135 reviews