Sorteren

Reviews over Wagrain

Geweldig

A.
    8-8-2018

Prachtige vakantie gehad. Je weet niet waar je terecht komt als je boekt. Wij hadden het geluk mooi centraal tov zwembad, dorp en Gravenberg te zitten.

Kaarten voor zwrmbad en de skiliften zaten bij de prijs inbegrepen.

Hele nette en schone accomodatie gekregen met uitzicht op de bergen.

Wel in het zwembad enorm strenge badmeesters. Een bommetje of salto van de kant wordt je op aangesproken, maar dit mocht de pret niet drukken.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de logies.

Ons appartement had zelfs een oven dus erg goed geregeld.

Super vakantie in zeer aangenaam hotel/omgeving

Van Orshoven
    6-8-2018

mooi hotel, mooie accommodatie, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, lekker eten

mooi hotel tip top in orde

DORINE Vanhoutte
    5-8-2018

ligt mooi gelegen . eten heel lekker voor elk wat wils .mooie ruime kamers .

all in formule is dik in orde. proper hotel.

voldoende dingen te doen in het hotel.

Uitstekend en vriendelijk all inclusieve hotel.

fam.Dulos.
    5-8-2018

Uitstekend hotel en het ligt centraal voor uitstapjes ook het all inclusieve is ideaal.

Het eten is elke avond anders personeel is ook zeer attent en de kamers perfect.

Wat ook ideaal is dat ook al hebben ze zelf een klein binnenbad er 300 m van het hotel een groot buitenzwembad is wat ideaal is met kinderen en voor in de zomer.

Een klein nadeel is wel dat je s'avonds om 10 uur niet meer op het terras mag zitten wegens een of andere verordening voor geluidsoverlast.

Al met al een echte aanrader.

Fantastich

Jan
    4-7-2018

Het allemaal goed geregeld, dit begon al bij de aankomst.

Veel keuze tijdens het ontbijt en diner.

Erg schoon, en vriendelijk personeel.