Sorteren

Reviews over Wagrain

Top hotel

Sander
    6-11-2018

Wij zijn hier een weekje geweest in oktober op basis van All Inclusief.

Wat een heerlijk hotel. Zodra je het dorpje binnenrijdt en het hotel ziet weet je genoeg.

Ook bij binnenkomst voel je je meteen thuis. Het straalt een en al Oostenrijk uit.

De ontvangst was vriendelijke en we kregen een mooie kamer toebedeeld.

Met vier personen (2 grotere kinderen) was er ruimte genoeg.

De bedden prima waren prima en de kamer was erg schoon. Ook de badkamer was helemaal in orde.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ook de lunch is heerlijk. Beide in buffet vorm. Indien nodig kun je zelf een lunchpakket maken om mee te nemen. Erg goed verzorgd.

Aan het begin van je vakantie krijg je een tafel toegekend. Deze tafel behoud je de rest van de vakantie. Heel erg handig. ’s Ochtends tijdens het ontbijt geef je aan wat je ’s avonds wilt eten.

Avondeten bestaat uit een keuzemenu. Tijdens onze week was er genoeg variatie en het eten was prima. Het salade buffet

Verliefd geworden op dit hotel, echt Fantastisch!!

Marijke van der Heijden
    5-11-2018

Samen met mijn partner afgelopen jaar naar Wagrain gegaan om een week te skieen. wij kregen dit hotel aangeraden van vrienden en wij begrijpen helemaal waarom. Sterker nog de volgende wintersport komend jaar hebben wij afgelopen week geboekt in dit hotel. Wij zijn hier geweest voor een wintersport vakantie maar ik kan mij ook voorstellen dat het in de zomer fantastisch is om hier naartoe te gaan. Nog geen 10 uurtjes rijden en wij kwamen aan in een heel warm mooi en gezellig hotel. Na een warme ontvangst werden onze koffers naar de kamer gebracht waar wij prettig verrast werden met een heerlijke ruime luxe kamer van alles voorzien.

Het sporthotel biedt alle gezelligheid, luxe en comfy voor een topvakantie. Er zit een heerlijk welness in het hotel waar wij dagelijks na het skieen uren hebben genoten van alle faciliteiten. de apres ski is in de buurt en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig. bus stopt voor de deur. een absolute aanrader!

Alles super

Elisabeth Mandl
    18-9-2018

Essen ist sehr gut.

Top Qualität, auch bei den Getränken, alles Markenprodukte.

Ein familienfreundliches Hotel

Elisabeth und Helmut Wötzl
    9-9-2018

Der Wagrainerhof ist ein sehr schönes, komfortables Hotel, wir waren sehr überrascht, was es dort alles gab.

Beim nächsten Mal werden wir aber sicher nicht in den Sommerferien hinfahren. Wir sind zwar kinderlieb, haben selbst eine 2 jährige Enkelin, aber die Masse an kleinen Kindern war manchmal etwas zu viel.

Wir wollten z.B. mal ins Hallenbad, unmöglich, denn sowohl das Bassin, als auch alle anderen Plätze waren von Kindern bevölkert.

Einfach super

Martina Hader
    9-9-2018

So wie's gewesen ist hats gepasst, einfach super

Am wenigstens gefallen hat mir das wir nicht länger zeit hatten!