We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Fantastisch - zoals ieder jaar

Luc Vercammen,
    13-3-2019

Dit is een centraal gelegen hotel met fantastische kamers, vriendelijk personeel , zeer lekker eten en direct aan de skibus .

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldig hotel

Onno de Vries,
    1-3-2019

Geweldig hotel met gastvrije eigenaren en medewerkers, heerlijk eten en ruime comfortabele kamers. Het hotel ligt op een ideale locatie, direct aan de piste. Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Volgend jaar weer Moawirt

Esther van Dijk,
    22-1-2019

Vriendelijk personeel, kamer was al om 11 uur beschikbaar dus mochten we er gelijk in. Ontbijt en diner(4 gangen) erg lekker en veel! En na een dag skien een heerlijke sauna. Gratis wifi in het gehele pension, top geregeld.

Gereisd met partner in januari 2019

Top hotel

Sander,
    6-11-2018

Wij zijn hier een weekje geweest in oktober op basis van All Inclusief. Wat een heerlijk hotel. Zodra je het dorpje binnenrijdt en het hotel ziet weet je genoeg. Ook bij binnenkomst voel je je meteen thuis. Het straalt een en al Oostenrijk uit.

De ontvangst was vriendelijke en we kregen een mooie kamer toebedeeld. Met vier personen (2 grotere kinderen) was er ruimte genoeg. De bedden prima waren prima en de kamer was erg schoon. Ook de badkamer was helemaal in orde.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ook de lunch is heerlijk. Beide in buffet vorm. Indien nodig kun je zelf een lunchpakket maken om mee te nemen. Erg goed verzorgd. Aan het begin van je vakantie krijg je een tafel toegekend. Deze tafel behoud je de rest van de vakantie. Heel erg handig. ’s Ochtends tijdens het ontbijt geef je aan wat je ’s avonds wilt eten. Avondeten bestaat uit een keuzemenu. Tijdens onze week was er genoeg variatie en het eten was prima. Het salade buffet

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Verliefd geworden op dit hotel, echt Fantastisch!!

Marijke van der Heijden,
    5-11-2018

Samen met mijn partner afgelopen jaar naar Wagrain gegaan om een week te skieen. wij kregen dit hotel aangeraden van vrienden en wij begrijpen helemaal waarom. Sterker nog de volgende wintersport komend jaar hebben wij afgelopen week geboekt in dit hotel. Wij zijn hier geweest voor een wintersport vakantie maar ik kan mij ook voorstellen dat het in de zomer fantastisch is om hier naartoe te gaan. Nog geen 10 uurtjes rijden en wij kwamen aan in een heel warm mooi en gezellig hotel. Na een warme ontvangst werden onze koffers naar de kamer gebracht waar wij prettig verrast werden met een heerlijke ruime luxe kamer van alles voorzien. Het sporthotel biedt alle gezelligheid, luxe en comfy voor een topvakantie. Er zit een heerlijk welness in het hotel waar wij dagelijks na het skieen uren hebben genoten van alle faciliteiten. de apres ski is in de buurt en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig. bus stopt voor de deur. een absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017