Vung Tau

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Vung Tau

Reviews over Vung Tau

• 8jacqueline19-01-2014

Super om even weg te zijn uit de stad,!

Super om even de stad uit te gaan, er gaat een snelle veerboot en 1,5 uur later ben je op vung tau. De stranden zijn niet prachtig maar wel netjes. In het weekend is het erg druk met lokale mensen dus dan zijn de stranden erg druk. Wij hebben in het stadje heerlijk gegeten en ook hebben we het jezus beeld bezocht bovenop de berg, diverse tempels en met de kabelaan omhoog geweest naar het grote buddha beeld! super mooi uitzicht vanaf de berg top

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7JG12-03-2013

Komt eraan

Vietnam komt eraan. Je kunt aan deze stad zien dat de moeilijke tijden achter zich laat liggen. Je ziet nog wel het echte oude Vietnam.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2013

• 9christine12-07-2009

rustgevend

Lekker rustgevend tijdens de week daar de Vietnamezen er maar heentrekken in het weekend. Zeer mooi modern centrum met mooie zandstranden. Ligt in een baai zodat je er mooie wandeling kan maken van de haven naar het strand.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Stranden

november 2008

• 9Ellen23-03-2005

Een rustige plaats zonder al te veel buitenlandse toeristen, veel cultuur, bevolking vriendelijk en behulpzaam, veel kleinere uitstekende restausrants, die vooral door de plaatselijke bevolking en in het weekend door bezoekers uit Saigon bezocht worden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur