We hebben een aantal aanbieders voor Vrondados voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vrondados voor je op een rij gezet:

Reviews over Vrondados

P.Bierings,
    14-11-2018

Mensen die hier naar toe gaan moeten houden van het echte Griekse leven. Hier heerst rust. Wij gaan al 19 jaar naar Daskalopetra (Vrondados). Eerst naar Kyveli en nu voor het eerst naar Pearl Bay. Wij zijn altijd met een reisorganisatie gegaan en dan kom je in Kyveli. Dit jaar alles zelf geboekt, vlucht en Pearl Bay. In een woord fantastische appartement, geweldig ontbijt, en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondergrondse parkeergarage. Prachtig zwembad en zelfs toezicht om kleine kinderen in de gaten te houden als de ouders liggen te zonnen en hun kinderen vergeten. Hierbij vergeleken is andere accommodatie compleet achterhaald.

Gereisd met partner in september 2018

luxe kamers, mooi zwembad, vriendelijk personeel

Paula,
    7-9-2013

We waren gevallen voor de luxe kamers, met lekkere 2-persoons boxspring, luxe badkamer met bad en massage/stortdouche ( met verschuifbaar douchewand, dus geen natte vloer!), en prive-jacuzzi in de tuin. Het is wel mijn duurste vakantie ooit in Griekenland, maar je krijgt wel waar voor je geld. Wij hadden het geboekt als appartement, met eigen keukenblokje, maar we gebruikten het als hotelkamer. Je kon immers voor 7 euro p.p.p.d gebruik maken van een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.Het zwembad en tuin is mooi aangelegd, met genoeg ligbedden en loungesets, parasols etc. Het zwembad is wel in gebruik als poolbar, dus vooral 's middags komen er ook lokale grieken. Dan lagen wij meestal op een van de mooie stranden van Chios. ' s avonds ging de poolbar bij weinig/geen gasten dicht, dus geen nachtelijke feestjes meegemaakt.Drankje kun je dan halen uit minibar of in de bar bij de receptie. De vriendelijke dames zijn multi-inzetbaar. Overal goede open wifi ontvangst, computer, tv en airco.

Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldig appartement

Trees Postma,
    19-8-2012

Het appartement is nieuw en bij de bouw zijn er goede materialen gebruikt waardoor alles er perfect uit zag. Ruime kamer, zeer luxe douche,kleine prive jacuzzi op eigen terras en tevens gratis wifi eigen pc en flatscreen op de kamer.

Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam!

De ligging is direct aan een klein haventje en het strand.

Het dorpje stelt niet veel voor maar er is 1 taverna waar je heerlijk kunt eten. Bushalte is voor de deur en ook een taxi is goed te doen naar Chios stad.

Gereisd met partner in juni 2012