Vorarlberg

Reviews over accommodaties in Vorarlberg

Ik ben echt onder de indruk van het Alphotel en hun en 7 2

...,
    19-3-2019

Ik ben echt onder de indruk van het Alphotel en hun personeel. Vriendelijk, behulpzaam en superlief voor onze 7 maande oude baby. Heerlijke kamer met meer dan genoeg ruimte en het zwembad was echt een uitkomst voor onze 2 oudste kids. Eten was echt prima met elke dag de keuzen uit diverse gerechten. Kortom een topvakantie en wij komen zeker weer terug!

Gereisd anders in maart 2019

Centraal gelegen tussen verschillende skigebieden

Laura,
    5-3-2019

Bushalte voor de deur! Ruim, schoon appartement met twee badkamers. Goed uitgerust met vaatwasser, magnetron en oven. Heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Astrid,
    2-2-2019

hotel met heerlijke wellness, zalig eten en mooie, schone kamers met grote badkamer. Bus stopt voor de deur.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gewoon goed hotel met lekker eten, en een sauna

René van Leuken,
    29-1-2019

Prima hotel met heel vriendelijk personeel. Wel gedateerde (70er jaren) inrichting en beneden beperkte WiFi. Wij hadden half pension en dat is 's morgens een goed ontbijt en iedere avond een gevarieerd smakelijk buffet. Als je à la carte wilde eten kon dat ook en dat zag er ook heel goed uit. De kamers zijn schoon en is er iets dan wordt het zo snel mogelijk opgelost. Prijs/kwaliteit is heel goed. De skibus stopt voor de deur. Wij en onze zoon van 19 hebben echt genoten. De aanwezige sauna is ook lekker. Onze kamer was goed schoon maar ook gedateerd maar wel met een goed bed en mooi uitzicht op de bergen. Elke avond wel iets van entertainment. klein minpuntje is dat je pas vanaf 4 uur 's middags iets kunt krijgen in de bar. behalve op zaterdag dan is dit 12 uur

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

fantastich

Dany V,
    22-1-2019

zeer goed hotel,vriendelijk personeel enfin alles top

Gereisd met partner in april 2018