We hebben een aantal aanbieders voor Völs am Schlern voor je op een rij gezet:

Chantal,
    1-11-2015

Fijn hotel gerund door 1 familie

Komen hier al jaren.

Zoek je apres ski , bargezelligheid dan niet boeken

Echter zoek je prima eten , wellness , zwembad , prima uitvalsbasis voor skieen , mooie gerenoveerde kamers met douches... Dan doen.

Met hele kleine kinderen zou ik dichter bij de piste boeken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Goed hotel!

Veerle,
    5-1-2014

We hebben een toffe week achter de rug. De kamer was wat aan de kleine kant (zeker voor 2 volw en 2 kinderen) maar voor de rest echt top! Het eten was zeer lekker, zowel het binnen- als buitenzwembad zijn goed verzorgd. Grote wellness met verschillende sauna's, rustruimtes,...Zeer mooi uitzicht en er vertrekken ook verschillende wandelroutes vanuit het hotel. Ongeveer een half uurtje stappen van het stadje.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Prachtig gelegen in de Dolemieten!

Marijn en Grietje Nefs,
    15-10-2013

We hebben een buitengewoon fijn verblijf gehad in hotel Perwanger!

De medewerkers in het hotel zijn super klantvriendelijk.

Het eten is prima zowel het ontbijt als ook het diner.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon en hebben een fantastich uitzicht op de bergen.

Er zijn volop ruimtes waar je lekker kunt zitten zoals een gemeenschappelijke huiskamer en leeskamer.

Voor de kinderen is er zelfs een aparte speelkamer.

Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in oktober 2013

Prima Familie hotel

Jacqueline,
    15-9-2013

Prima familie hotel buiten Vols am Schlern. Rustig gelegen met grote tuin en mooi schoon zwembad. Goede uitvalsbasis om wandelingen te maken in de omgeving, Seiser Alm etc.

Hotelkamers zijn niet heel erg modern, maar wel goed onderhouden en keurig school.

Het ontbijt en diner is prima verzorgd en indien gewenst maken ze iets anders voor je klaar. Zelfs voor tussen de middag kun je een lunchpakket meekrijgen.

Personeel en familie zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prachtige uitvalsbasis voor een skivakantie

mischa gijrath,
    26-2-2013

Het hotel is iets uit het centrum gelegen en een prima uitvalsbasis voor een skivakantie op de seiser alm. Het hotel is gerenoveerd qua wellness / restaurant echter de lobby en de kamers zijn nog gedateerd ( jaren 70/80)

De hygiene is prima en ondanks de iets gedateerde lobby hebben wij ons prima vermaakt. Het hotel ( de kamers ) worden medio 2014 gerenoveerd echter tot die tijd kun je met een gerust hart dit hotel boeken.

Het eten is echt fantastisch en elke dag gevarieerd . ( Vlees , Vis , Pasta, Pizza) voor een ieder voldoende keuze.

De prijzen voor drankjes zijn zeer netjes en sluiten aan bij het mooie prijsniveau van dit hotel.

Qua route naar de skipiste is een auto wel aan te raden en huur vooral een kluis boven aan de piste ( dit scheelt veel gezeul met ski's ) en maakt de trip een 'eitje' naar boven.

Het hotel ligt in de plaats Vols am Schlern en de bereikbaarheid is goed echter je dient wel een bergpas te overwinnen voordat de skivakantie kan starten.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013