hotels Vlieland

Reviews over Vlieland

• 9Jacob Deinum14-09-2019

Een geweldige vakantie en voor herhaling vatbaar

Reeds in een eerder review vermeldt

• 9Uitgaanslevenn

• 9Cultuur

augustus 2019

• 10Linda29-08-2019

Heerlijk!

Supermooi eiland. Heerlijk fietsen door prachtige natuur. Aanradertje is de safari tour met de Tuk Tuk Vlieland, je krijgt tijdens deze tour een goed beeld van Vlieland, Kees vertelt heel veel onderweg over het eiland en stopt onderweg ook om foto’s te maken, aanradertje! Leuk en gezellig dorp met heel veel restaurantjes en leuke winkeltjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Franka de Bruijn07-08-2019

Mooi eiland voor een lang weekend uitwaaien.

Heel mooi eiland. Prachtige natuur, heel divers. Erg geschikt voor fietsers en wandelaars. Een lang weekend is voldoende om alles te kunnen zien/doen. Tip: ga met een gids op pad om buiten de gebaande paden te wandelen. Wij zijn mee geweest met ‘Strunendoordedunen’. Heel leuk en leerzaam. Te boeken bij VVV.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bea21-07-2019

Mooie plek om te onthaasten

Dit was mijn eerste keer op Vlieland. Wat een fantastisch mooi eiland! Zodra je het dorpje, waar de boot aankomt uit fietst is het heerlijk rustig! Het lijkt ook wel alsof de mensen dan veranderen.... De mensen genieten alleen nog maar van de mooie natuur en fluisteren bijna tegen elkaar om de stilte niet te verbreken... Mooie plek om te onthaasten. Zelfs voor 1 dag!

Alleen gereisd in augustus 2017

• 9tineke verhoeven03-07-2019

Gezellig relaxed

Met een clubje paardrij-vrienden zijn mijn man en ik een lang weekend op Vlieland geweest. vooraf hebben we een dagtocht met IJslanders geboekt bij stal Edda, en dat was prachtig. De paarden waren top en de regen in de ochtend mocht de pret niet drukken. Duinen en strand kregen zo een extra dimensie. Onze vrienden zaten in een appartement Flevo en wij in een klein gezellig pension. Samen zaten en aten we op het terras van Gestrand, een pluim! Leuk personeel, prima eten. Verder is in de dorpsstraat genoeg te shoppen en te terrassen, gezellig relaxed. Uiteraard hebben we er ook fietsen gehuurd en dat was weer een andere leuke manier om het eiland te zien. In z'n totaal: aanrader.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9M.E. De De Jong-Lucas29-06-2019

Heimwee

Heerlijk, heel veel rust maar ook gezellige terrasjes en een hele mooie natuur. Strand zee, het wad, de duinen, de bossen. Zeehondjes in de verte. Heerlijk ik hou van het eiland.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ilja25-06-2019

Leuk voor 1 keer

Voor Vlieland is mooi weer cruciaal, lekker fietsen en uitwaaien, maar dan niet als het regent... Gelukkig hadden we prima weer, en konden we zelfs naar het strand. Vlieland is rustig eiland, met leuk dorpje Oost Vlieland. Bezoek de kerk en het kerkhof, er staan wat bijzondere dingen (zoals walvisbeen als grafzerk). Er zijn 2 musea Museum Tromp's Huys is een aanrader, mooi om te zien hoe men vroeger leefde, de Noordwester is meer een gezellig initiatief, met aquaria, en aardige tentoonstellingen, doet een beetje kneuterig aan, maar daarom wel leuk, geraamte potvis ook de moeite waard. Vlieland heeft 1 badpaviljoen (badhuys) en die is prima, goede bediening, lekker eten. We hebben ons best vermaakt en het was leuk voor een eenmalig bezoek.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Im08-06-2019

Gewoon geweldig tijd gehad

Een prachtig eiland mooie stranden leuk dorp vriendelijke mensen

• 7Cultuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Norbert02-06-2019

Hier komt men terug

Fantastische fiets en wandelbestemming. Heel mooi en rustig. Voor natuurliefhebbers

Gereisd met partner in mei 2019

10 van de 792 reviews gezien