hotels in Visp

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Visp

Reviews over Visp

• 10Luis Apiolaza Lazo07-11-2018

increiblemente agradable

estuvimos en dpto. de mi hija,cerca de todo supermercados ,piscina, buses estacion de trenes.etc.lo que me sorprendio es la amabilidad de las personas, su calles limpias,casas bien cuidadasetc. Pienso ir de nuevo a ver mis nietos y pasear un poco mas.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Nadine Scheltinga04-01-2018

Een geweldige wandelervaring in een prachtig land

Met onze 2 kids maken we graag bergwandelingen. Vanaf de camping in Visp namen we de trein naar een prachtig wandelgebied. Daar werden we eerst met een open kabelbakje naar boven gebracht. Boven aangekomen maakte we een prachtige wandeling over de bergtoppen en over onverharde wegen. Na een dagtocht met de kids die het super deden van ongeveer 7 km, kwamen we aan bij een berghut. Vanaf de berghut zouden we dan terug kunnen naar het dorp met de bus hadden we gelezen. Helaas hadden we nergens gelezen dat de bussen pas vanaf juli zouden rijden. En daar zaten we dan aan een welverdiend drankje met 2 kids en hadden we geen idee hoe we verder moeste n. De gastvrouw pikte ons verhaal op en liep naar wat vaste berghutgasten om te kijken of ze iets voor ons kon regelen. Een Zwitsers echtpaar wilde ons zonder problemen een lift geven naar beneden. Wat waren we opgelucht en wat een geweldige ervaring in een geweldig land!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juni 2016

• 7Jan19-09-2014

Centraal gelegen

Vanaf het station kun je alle kanten op om wandelingen of andere uitstapjes te maken.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Maarten Romers12-09-2014

Leuk klein plaatsje

Visp is een klein stadje met een centrum en winkels. Niet op zondag open en bedenk dat er een lange middag sluiting is in veel winkels. Er wordt voldoende georganiseerd. Een boerenmarkt elke vrijdag middag is erg gezellig.

Supermarkt aanwezig zoals COOP, Migros, Aldi, Lidl. Ook sport zaken, schoenen, kleding, etc.

Bus en trein station.

Kortom een leuk plaatsje waar alles is.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Angela27-08-2013

Niet een heel byzonder plaatsje

Het is een rustig plaatsje met wat winkels (oa c&A) en een paar terasjes.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2013

• 7dixividi09-08-2013

Leuk stadje

Klein autovrij centrum. Er loopt dwars door de stad de verbindingsweg. Dat maakt het wel wat druk en rommelig.

• 8Cultuur

juli 2013

• 7Linda25-08-2012

lekker eten in visp !!

genoeg lekker eet tentjes maar ooo zo duur !

juli 2012

• 7Jose14-08-2012

uitstekend uitgangsunt voor allerlei activiteiten

Visp is een klein stad/dorpje met alle voorzieningen die nosig zijn voor een leuke vakantie. Het is niet echts sfeervol of gezellig.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

augustus 2012

• 8T.23-04-2012

Prachtig oud stadje

Gezellig plaatsje, leuk om te winkelen. Veel gezellige restaurants. Ruim aanbod supermarkten. Alleen jammer dat de doorgaande weg het centrum in tweeën snijdt.

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

juli 2011

• 8Cees de Graaf, Andijk.18-07-2009

van half april-eind juni vanuit camping Muhleye.

Voor het 27e jaar in Visp gekampeerd. Gigantisch centraal gelegen voor fijne wandelingen op verschillende hoogten.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in april 2009