Reviews over Viseu

Prachtige plek

Pien,
    31-7-2017

In het oude centrum dus perfect om te voet het dorp te verkennen. Prima kamer, ruim genoeg. Prima ontbijt. Je loopt zo het hotel uit en door een wirwar van kleine straatjes verken je Viseu

fantastisch

mjaw van tuijn,
    10-5-2017

het is een mooi hotel, goede kamers, lekker eten zwembad erbij we hadden er een muziek avond bij en een barbeque erbij. Vlakbij een grote supermarkt, en een bushalte vanwaar je leuke tripjes kunt maken. Het is echt de moeite waard om dit hotel een keer te bezoeken PS portugal is een mooi land, we gaan zeker nog een keer terug.

Goed hotel, redelijke kamers

Tom Jansen,
    13-8-2010

Het hotel ligt in de buurt van Viseu (auto noodzakelijk) en is leuk voor één of twee nachtjes tijdens een rondreis. Het biedt een mooie tuin, een redelijke kamer, een goed ontbijt en een goed restaurant. We hadden wel een wat stuntelige ober.

Tijdens beide nachten vond er een bruiloft plaats. De geluidsoverlast werd gelukkig getemperd door de airco die op volle toeren moest draaien om de 40 graden dragelijk te maken.

Er is geen zwembad of andere faciliteiten.

Mooi hotel in het centrum

Daniella,
    29-6-2010

Palacio dos Melos is een mooi hotel in het centrum van Viseu. Het hotel is wel wat moeilijk te vinden omdat het midden in het historisch centrum ligt en de bewegwijzering niet geweldig is.

Het hotel is luxe en beschikt over een eigen parkeergelegenheid.

Toen wij in het hotel zaten (half juni) was het niet druk. Wij waren de enige gasten in het restaurant voor het diner. Het eten dat geserveerd werd, was erg smaakvol en heel mooi opgemaakt.

De kamers zijn ruim, met een mooie badkamer. De matrassen zijn aan de zachte kant.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid met veel vers fruit.

Vriendelijk

H en L,
    30-10-2009

Groot hotel dat te vinden is dankzij de vele bordjes die bij iedere uitvalsweg te vinden zijn. Beetje gedateerd hotel met erg vriendelijke receptie. Draadloos internet alleen op de benedenverdieping. Keurig ontbijt.

Wat oude kamer met wel een leuk balkonnetje met uitzicht op het zwembad. Goede parkeermogelijkheid rondom het hotel.

In 5 autominuten sta je in de parkeergarage van het centrum waar je even moet zoeken voor een goed restaurant (leuk: restaurant Congolese) en je prima een uurtje in de winkelstraten (ook zelfs De Telegraaf te krijgen) kan vermaken.

Tegenover hotel zit trouwens leuke bar en mooi restaurant. Verder in de buurt van Onix niks te beleven.

Kortom: prima doorreishotel!