We hebben een aantal aanbieders voor Vinkeveen voor je op een rij gezet:

Reviews over Vinkeveen

fantastische week gehad!

Ingrid,
    6-5-2018

Bakkershuys: prettige ontvangst, gastvrij en behulpzaam. Mooi gelegen, schoon en een goed uitgeruste keuken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Leuke familie bedrijf goede service en super plek

Robin en eefje,
    20-7-2017

Super leuke plek hele aardige mensen mooie kamers Volgendjaar zekee weer😁

Gereisd met vrienden in juni 2017

absoluut aan te bevelen met 6 man week-end gevist

koos,
    25-1-2017

het Ontbijt en avondeten was gewoon goed marco had voor ons week-end keuzemenu gemaakt zalm en schnitzel mocht je andere wensen hebben marco probeert er rekening mee te houden en ja de kamers en douches waren bij ons netjes en schoon ga zo door marco zie je in September weer en het bier is zoals bier moet zijn goed getapt en lekker koud ook dat kan je aan hem overlaten geode gastheer

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk

Dick Visser,
    21-8-2016

Ontspannen sfeer en vriendelijk en kundig personeel

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch, zeker een aanrader!

Max van Ooijen,
    4-2-2016

Wij hebben een nachtje bij Villa Lokeend geslapen en daarbij een 4 gangen menu gegeten in het restaurant. De kamer leuk ingericht en met een terrasje aan het water. Leuk om nog eens heen te gaan in de zomer. In de avond hebben we een 4 gangen diner gegeten in het restaurant. Echt heerlijk gegeten!! Niets op aan te merken! Bijpassend hebben wij een wijn arrangement genomen. Leuke toevoeging aan het menu! De volgende ochtend vriendelijk ontvangen door de dames van het ontbijt. Al met al vonden wij het een erg prettig verblijf.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)