Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Vimmerby

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Vimmerby

Reviews over Vimmerby

• 10Nele Mayer25-10-2018

Wunderschönes Ferienhaus mit prima Ausstattung

Ein Ferienhaus in dem man sich zuhause fühlen kann. Familengerecht, mit schöner Lage in der Gegend der Astrid Lindgren Geschichten. Wir waren sehr positiv beeindruckt. Es war ein so schöner Urlaub in Solgarden, wir werden bestimmt wiederkommen.

• 10Zorg voor natuur

april 2018

• 5Anne700212-09-2013

Zweeds spreken handig

Zeker bij een bezoek aan het Astrid Park is zweeds spreken en goede kennis van de zweedse series een must. Park is extreem duur, shows zijn in zweeds.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

augustus 2013

• 9Lucy04-08-2012

Famtastische omgeving, leuk plaatsje

Zweden is een geweldig mooi land en deze plek doet daar niet voor onder. Niet ver van de zee, meren te over, schitterende natuur en leuke plaatsjes. De geboorteplaatse van Astrid Llindgren, met nog vele dingen bewaard uit de verfilmingen van haar boeken.

augustus 2010

• 0Patrik30-05-2012

Astrid LIndgrens Värld

Varje år, barnen älskar det och jag också!!

januari 2012

• 9André19-12-2011

Vakantiehuis in Pelarne, fantastische plek!

Het vakantiehuis in Pelarne nr 722 is een een fantastische plek in de gemeente Vimmerby. Alle voorzieningen zijn er voor een heerlijke vakantie. veel privacy in de gigantische tuin en voor gezinnen met kinderen uitermate geschikt. Het satdje is niet ver en beschikt over alle mogelijke voorzieningen en activiteiten waardoor je er zelf voor kiest wanneer je de drukte wil opzoeken. Het pretpark van Pipi Langkous is 10 minuten rijden alsmede zwemgelegenheid. Tennisbaan en speeltuin om de hoek. Wij komen er elke keer weer heerlijk tot rust met ons gezin met jonge kinderen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

januari 2011

• 10e.v.willigenburg04-12-2010

fanatieke plek

wij kwam in vimmerby al toen onze kinderen klein waren fantastische natuur, campings, meren een en al natuur, ook kinderverhalen bv. emiel in het schuurtje is vlak bij vimmerby, wij komen er nu nog steeds zijn afgelopen zomer er ook geweest, leuke plaats gezellige winkels etc. afz. els

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9sabine20-07-2009

Geweldig relaxed, zeker met kinderen

Leuke plaats. mooie omgeving. Voor kindereb super! Voor ouders heerlijk relaxed. In omgeving veel meertjes en natuur.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

juni 2009

• 9Ann15-08-2008

Heel erg mooi en leuk voor kids!

Vimmerbij was heel tof voor de kids, mooi dorpje met veel speelgelegenheid voor de kids. En het park van Astrid Lindgren is echt de moeite, zowel voor groot als klein. Onze kleine meid van 3, kwam handen en ogen tekort. Wel duur, maar wel de moeite...

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Familie van Klinken11-08-2008

prachtige omgeving leuk plaatsje

Mooi dorpsplein met veel speelgelegenheid voor kleine kinderen

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving