hotels in Vilhelmina

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotel Vilhelmina

Reviews over Vilhelmina

• 9Barbro Ahlenius27-08-2013

Mycket vackert ställe i Sverige.

Fint resmål för alla som älskar Norrländsk natur.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Gerda Wagenaar03-11-2009

Geweldige plek

Omdat onze dochter in Vilhelmina stage loopt hebben wij haar opgezocht. Een omgeving waar je zomaar even niet naartoe gaat. We zijn er met de auto naartoe geweest 2230km. Het is beter om in deze periode met het vliegtuig te gaan zodat je een auto kunt huren met spijkerbanden, want onze nederlandse winterbanden zijn hier niet goed genoeg. Het was een geweldige ervaring. We hebben in kyrkstan (de houten huisjes) geslapen. Deze huizen staan er al ongeveer 200 jaar maar zijn erg gezellig en prima om te verblijven. De natuur is geweldig en we waren al helemaal in kerstsfeer, mooie witte bomen, witte wegen, wel veel mist. De bewoners zijn heel gastvrij en allemaal even vriendelijk. we hebben een prachtige tijd gehad!!!

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

oktober 2009

• 7Madeleine11-10-2009

Mooie wijk met houten huizen

We hadden gelezen dat in Vilhelmina wat winkels zouden zijn maar dat was niet het geval. Nu zijn we niet echt winkelfanaten maar even snuffelen in een winkel is toch wel eens leuk. Hier is net als zoveel plaatsjes in het Noorden het hoogst noodzakelijke en het liefst in 1 winkel. Zo ook als je gaat eten. Het is vaak lunchroom, restaurant en disco tegelijk. Het heeft ook wel wat. De natuur moet het hier doen echter vanaf Kiruna heb ik alleen hoge bomen en eilanden gezien. In Vilhelmina is het wel leuk om de Kyrkstad te bekijken een 19e eeuwse wijk met houten huisjes..

• 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 1992

• 7Bert03-08-2008

Vrij saaie plaats in schitterende omgeving

Hotel Vilhelmina is vrij oud hotel dat schitterend uitzicht heeft (met groot terras over meer. Prachtig gelegen kerk met uniek uitzicht. In stadje enkele bijzondere houten woningen.

• 6Cultuur
    • 10Omgeving