We hebben een aantal aanbieders voor Vijlen voor je op een rij gezet:

Reviews over Vijlen

Warmte uit Cuba(Libre)

Jost,
    21-1-2019

Mooie nieuwe kamers. Goed ontbijt en super lekker eten 's avonds in het restaurant.

Van tapa menu tot de zalm alles was echt lekker en vers. Warme ontvangst bij aankomst en van het ontbijt tot het diner super aardige medewerksters. Hoorde dat Mirjam met Cuba Libre een derde ster gekregen heeft. Nou ja gekregen, loon na werken, zou ik liever zeggen. Wij komen hier met vrienden weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hier gaan we jaarlijks terugkomen !

Van den Brande Paul,
    5-1-2019

Ontbijt geweldig uitgebreid, avondeten super lekker, geweldige service en zeer vriendelijk en attentvol personeel. Minpunten niet gevonden!!

Gereisd met partner in januari 2019

Marius en Ada,
    29-12-2018

Met Kerst daar geweest en hebben weer genoten.

Het eten was uitstekend. Kamer was prima.

Rob en Wieteke ga zo door.

Wij komen zeker terug bij jullie, tot van de zomer.

Gereisd met partner in december 2018

Fantatisch gaan zeker terug

wim & wilma,
    17-12-2018

Wederom hebben we weer genoten van het verblijf in dit gastvrije familiehotel. Ben je benieuwd naar het verblijf dan is dit een echte aanrader Rob en Wieteke zijn zeer behulpzaam met uitleg over de faciliteiten, OV, omgeving enz. Kamers zijn schoon en heerlijke bedden

Je waant in een omgeving die een uitstraling heeft waar je een ander mens voelt en tot rust komt. De huiskamer waar je kunt vertoeven voor lees en spelletjes plezier. Het diner wordt door Rob zelf voorbereid met als specialiteit het Limburgse Spaakhammetje . De persoonlijke aandacht staat bij hun hoog in het vaandel. tot volgend jaar dan we weer van de partij.

Gereisd met partner in december 2018

Teun,
    16-12-2018

Het is een gezellig knus familie hotel waar je overdag heerlijk kunt wandelen en fietsen door de mooie omgeving

Gereisd met partner in oktober 2018