hotels in Viborg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Viborg

Reviews over Viborg

• 8Erik25-09-2013

Mooie wandelomgeving

Viborg is een gezellige stad, waar je in de omgeving leuk kunt wandelen in de nabijgelegen bergen. Mooi is ook het strand van Virksund, die erg breed en ook kindvriendelijk en veilig is.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

september 2011

• 9Lindy Heesters08-08-2010

Mooi charmant stadje

Mooie tuinen, parken, kalkgrotten, oude gebouwen en grote pleinen. Winkelen en uitgaan kun je hier uitgebreid en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Viborg ligt mooi centraal dus je zit overal dichtbij. Mooie uitvalsbasis in denemarken.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Viborger20-12-2009

Seit mehreren Jahren in Viborg

Viborg ist ein kleiner Ort. dafür gibt es überraschend viel an Sehenswürdigkeiten zu sehen. Kulturleben ist für ein ekleine Stadt o.k. Die Handballfrauen sind über Dänemark hinaus bekannt! Viel Natur, viel grün.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2009

• 7yvonne10-10-2009

Een prachtige omgeving

Wij waren met onze Newfoundlanders in een prachtig huis met panorama in Lynderup. We hebben daar mooie wandelingen gemaakt in de dichtbij gelegen natuurgebieden. Om het fjord heen gefietst(enige nadeel hier van was dat je altijd een stuk over een drukke weg moet zonder fietspad).Denemarken is niet zo op fietsers ingesteld als Nederland. Wij hebben enorm genoten ondanks de slechte dagen vooral op het einde van de vakantie.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur