Sorteren

Reviews over Veysonnaz

Super!

Xavier D.
    8-11-2015

Jullie info is wat gedateerd… Al jaren overgenomen door Raphaëlle en Christos die samen met hun zeer gedienstig personeel graag aan alle vragen van de klanten voldoen. De ligging is uiteraard fantastisch, 5 meter rechts heb je de gondelbaan. Keuken is éénvoudig doch steeds lekker, gevarieerd en mocht je het voorgesteld menu niet lusten kies je zomaar uit de kaart. Kamers en gans hotel worden steeds perfect onderhouden. Aangename sfeer aan de bar, zowel met internationale klanten als de lokale mensen. Inderdaad is de après ski soms wat luidruchtig doch stopt uiterlijk rond 21u. We gaan er reeds meer dan 10 jaar op rij, zowel als koppel als als ouders van tieners toen en 25 'ers nu. Ga gerust, maar hou mijn kamer vrij ;-)

Goed hotel op een fantastische plek

Wilma
    8-3-2015

Prima hotel op een mooie plek. Je steekt de de weg over en je bent bij de skilift die je het gebied inbrengt. Mocht je dit teveel gesjouw met de skiërs vinden krijg je gratis een locker aangeboden beneden aan de piste. Het personeel is uitermate vriendelijke en attent en doet zijn uiterste best het jou naar het zin te maken. De WIFI in het hotel is goed, snel en stabiel. Zeer goed ontbijt en het avondeten is van goede kwaliteit en zeker geen gaarkeuken. Enig minpuntje als je van een minpuntje mag spreken vonden wij de kamer. Deze was wat klein en douchen in het bad is een minpunt. Alles was wel schoon en ieder dag lagen er volop schone handdoeken.