Reviews over Veysonnaz

Super!

Xavier D.,
    8-11-2015

Jullie info is wat gedateerd… Al jaren overgenomen door Raphaëlle en Christos die samen met hun zeer gedienstig personeel graag aan alle vragen van de klanten voldoen. De ligging is uiteraard fantastisch, 5 meter rechts heb je de gondelbaan. Keuken is éénvoudig doch steeds lekker, gevarieerd en mocht je het voorgesteld menu niet lusten kies je zomaar uit de kaart. Kamers en gans hotel worden steeds perfect onderhouden. Aangename sfeer aan de bar, zowel met internationale klanten als de lokale mensen. Inderdaad is de après ski soms wat luidruchtig doch stopt uiterlijk rond 21u. We gaan er reeds meer dan 10 jaar op rij, zowel als koppel als als ouders van tieners toen en 25 'ers nu. Ga gerust, maar hou mijn kamer vrij ;-)

Goed hotel op een fantastische plek

Wilma,
    8-3-2015

Prima hotel op een mooie plek. Je steekt de de weg over en je bent bij de skilift die je het gebied inbrengt. Mocht je dit teveel gesjouw met de skiërs vinden krijg je gratis een locker aangeboden beneden aan de piste. Het personeel is uitermate vriendelijke en attent en doet zijn uiterste best het jou naar het zin te maken. De WIFI in het hotel is goed, snel en stabiel. Zeer goed ontbijt en het avondeten is van goede kwaliteit en zeker geen gaarkeuken. Enig minpuntje als je van een minpuntje mag spreken vonden wij de kamer. Deze was wat klein en douchen in het bad is een minpunt. Alles was wel schoon en ieder dag lagen er volop schone handdoeken.

Heerlijke plek, perfecte ligging, goed hotel

Jolanda,
    12-12-2013

De kamer was lekker ruim en balkon met uitzicht op de levendige piste. Gezellige drukte rondom het hotel en s'nachts lekker stil. De gondel ligt naast het hotel. Eten is goed, prima ontbijt, diner ook. Wij gaan binnenkort weer

Prima hotel op toplocatie

Lex,
    23-3-2013

De laatste beoordelingen voor dit hotel dateren alweer van enige tijd geleden en zijn niet onverdeeld positief. In de minder positieve opmerkingen herkennen wij ons absoluut niet. Chalet Royal is gewoon een uitstekend hotel op een toplocatie: schuin tegenover de telecabine naar een prachtig skigebied. Gasten krijgen een sleutel voor een skilocker onderaan de piste. Dus nooit meer sjouwen met je ski's! De kamers zijn keurig. Het personeel is erg voorkomend. De meeste medewerkers spreken frans en duits. Ook in het engels kun je je verstaanbaar maken. Een enkeling doet zelfs z'n best een paar woorden nederlands te spreken. Het ontbijt is uitgebreid, de vier gangen diners zijn zonder meer goed. Dinsdagavond is raclet avond en op vrijdag is er een uitgebreid diner buffet. De kamers aan de noordzijde bieden een spectaculair uitzicht op het Rhônedal. Ook vanuit de eetzaal is het uitzicht prachtig. Er is een gezellige lounge met open haard. Gratis wifi rond receptie bar en in eetzaal.

Prima ligging t.o.v. liften

Liesbeth,
    17-4-2011

Voor ons wat het de 4e of vijfde keer dat we hier waren. Helaas deze keer weinig kamers verhuurd zodat er nauwelijks beweging was in het hotel. Berperkte bezetting receptie. Ontbijt moet in Magrappe (ander hotel) worden gebruikt. 's Avonds geen mogelijkheden voor drankje in de bar of lounge. Alles donker en nauwelijks iemand te zien. Is ons deze keer dus erg tegengevallen. Klacht hierover leverde een gratis kaasfondue op. Aardig, maar maakt niet goed dat wij niet op de hoogte waren gesteld van de zeer beperkte service gedurende deze periode. Jammer!