hotels in Vernon

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Vernon

Reviews over Vernon

• 2Myriam06-07-2008

Echt een plaats om over te slaan. heeft totaal geen uitstraling. Goede hotels zijn hier ook niet te vinden. Doorrijden dus.

• 3Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd in juli 2008

• 7ria ter laare19-01-2008

ik kom er regelmatig en ik ben helemaal weg van vernon en omgeving prachtige meren heerlijk winkelen in de winkelcentra's leuke plaatsen in de buurt mensen zijn erg aardig en behulpzaam en alles gaat er rustig aan toe alhoewel de laatste jaren worden ook daar de mensen iets meer gestrest a.s. augustus ben ik er weer heerlijk kan niet wachten

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2005

• 8Dirk Terpstra07-08-2005

Vernon ligt tussen Vancouver en de Rockies in. Perfecte lokatie voor een outdoor vakantie. Nederlander heeft hier eigen outdoor bedrijf, www.footloosecanada.com. Zij kunnen fiets-, wandel- en kano avonturen voor je verzorgen en gidsen. 's Zomers zijn erg warm.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd in augustus 2005

• 8Adriaan Holling06-07-2005

Canada beleef je in de natuur, de plaats Vernon ligt er middenin. Geen plaats met knusse dorpspleintjes, maar wel met een gezellige winkelstraat en her en der koffietenten met een terras. Vernon ligt zeer centraal in B.C. en heeft veel te bieden,meren,strand,watersport, trails voor wandelingen en mountainbike en wintersport om de hoek. Aanvliegen op Kelowna via Vancouver of Calgary.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur