• Type accommodatie

• Waardering

38.129

hotels in Verenigde Staten van Amerika

Reviews over accommodaties in Verenigde Staten van Amerika

Prima uitvalbasis voor bezoek parken Orlando

Albert van Hien, 13-2-2018

De kamers zijn standaard maar worden elke dag schoongemaakt.

Het hotel zit vlakbij vele restaurants en winkels en is de ideale plek om de parken in Orlando te bezoeken.

Topper

Ten Doeschot, 11-2-2018
    We werden vriendelijk ontvangen aan de receptie. Op onze kamer stonden twee kingsize bedden die schoon waren er stond een koffiezetapparaat op de kamer die elke dag weer aangevuld werd.de WiFi was gratis en we kregen ontbijtcoupons voor het gehele verblijf waar we eigenlijk niet op gerekend hadden. De ligging van dit hotel is super je zit midden op time Square en Broadway ,echt een aanrader

Zeer goed bevallen

Stefan, 10-2-2018
    Leuk resort . Niks te luxe . Gewoon normaal . Het waterparadijs was super . Leuke glijbanen . Ook het verwarmde zwembad achter de lobby was leuk . Verder is alles aanwezig om een leuke vakantie te hebben . Op loopafstand van diverse restaurants en winkels . Shuttlebus die je gratis naar de bekende pretparken brengt . Ideaal resort voor ( kleine) kinderen .

Goed centraal gelegen hotel.

westveer, 10-2-2018
    Centraal gelegen goed betaalbaar hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Kamer heel schoon en ruim. Ontbijt prima. Metro op loopafstand, alles goed te bereiken in een paar haltes. In de avond lekker rustig. Twee leuke restaurantjes in de buurt. Het hotel heeft een klein winkeltje, erg handig! Zeker een aanrader voor als je naar New York gaat.

Apart om eens mee te maken

Dick van den Booren, 4-2-2018

Wij (mijn vrouw en ik) hebben 2 dagen in dit hotel/casino doorgebracht. Een enorm hotel met op de begane grond een zeer groot casino met heel veel luxe winkels. Kamers in het hotel zijn redelijk groot en netjes verzorgd. Hotelprijs is exclusief ontbijt. Een kleine waarschuwing is op z'n plaats voor wat betreft het ontbijt. Wij gingen het eerste restaurantje binnen wat we tegenkwamen en na twee toastjes met scrumbled egg en twee koffie waren wij 50 dollar armer. Slimmer is het om in een shop wat kant en klaar broodjes te kopen en drinken en zitten kan je daar overal. Scheelt 40 dollar!

Wat het meet bleef hangen was de reusachtigheid.

Verenigde Staten van Amerika scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5939 reviews