We hebben een aantal aanbieders voor Ventron voor je op een rij gezet:

Reviews over Ventron

Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding

Johan,
    31-7-2017

Het hotel is gelegen meteen aan de skipiste en aan het wandelgebied. De wandelingen zijn goed bewegwijzerd, ruime parking, mogelijkheid om te gaan zwemmen en sauna in het naburige hotel.

Wij boekten via een touroperator en kregen een mooie prijs/kwaliteit in halfpension.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel is wat gedateerd, maar de kamers zijn ruim en de kamermeisjes zorgen 's ochtends meteen voor nette kamers! Een vriendelijk woord met deze dames doet wonderen.

Het ontbijt is ok, geen viersterrenontbijt, wel opnieuw in prijs/kwaliteit ok: croissants, kazen, brood, ontbijtgranen, fruit, youghurt... De avondmalen zijn eerlijk (in halfpension): voorgerecht, hoofdschotel, kaas, dessert. De keuken doet zijn best om eerlijke en smakalijke schotels op tafel te zetten.

Gereisd met partner in juli 2017

Nathalie,
    27-3-2017

Culinaire verwennerij, prachtige romantische kamers, ideaal om te skiën(alle categorieën). Wel geen sneeuwzekerheid☹️. Wat verouderde zwem-, sauna- en dampbadfaciliteiten.

Dit was ons 3de verblijf in dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2017

Mooi hotel, super ligging

Barbara,
    21-4-2016

Midden in de natuur, heerlijk rustig, prachtig uitzicht. Wij hadden onze kamer geupgrade naar een suite met jacuzzi, echt helemaal geweldig. Eerste dag in het hotel gegeten, heerlijk. Prachtig wandelgebied.

Gereisd met partner in april 2016

een heerlijke plaats om te verblijven

pbogaert,
    22-8-2014

Dit hotel is gelegen in een prachtige omgeving

Personeel zeer klantvriendelijk

Het eten is er heel lekker, er wordt voor afwisseling gezorgd

De kamers zijn verzorgd, en zeer mooi onderhouden.

Worden tweemaal per dag schoongemaakt

Gereisd met partner in augustus 2014

Prijs-kwaliteit zeker een aanrader !

Marc,
    17-4-2014

We hadden het hotel geboekt met vrij grote korting.Dit in acht genomen was de kwaliteit /prijs uitstekend ! De kamers waren wel ietwat verouderd maar wel ruim en zeer proper .Het personeel,met de baas op kop,was zeer vriendelijk en behulpzaam .Het ontbijt was zoals dikwijls in Frankrijk ,maar matig ,maar het diner was (zeer) goed .Voor een hotel een verrassend groot zwembad .Afgesloten stallingsplaats voor fietsen .Zeer ruime parking .Vanuit het hotel vertrekken talrijke wandelingen verder het een VTT parcours .We zijn in de paasvakantie geweest en het hotel was bijna leeg dus "bruisen van leven" doet het niet.Het dorpje ligt 3 km in het dal en is ook niet echt "the place to be". Voor wie van wandelen en VTT houdt en kan genieten van een goede keuken is het een aanrader .Ook voor kleine kinderen is het gezien zijn rustige ligging geschikt .

Gereisd met oudere kinderen in april 2014