We hebben een aantal aanbieders voor Velden voor je op een rij gezet:

Reviews over Velden

Weinig op aan te merken

Jos,
    25-3-2016

Het is een oud hotel. Verwacht geen luxe kamer met moderne snufjes. Er is geen lift, wat voor mensen die slecht te been zijn lastig kan zijn. Anderzijds zijn alle medewerkers bijzonder hulpvaardig dus zelf je bagage naar boven sjouwen is niet nodig. De kamers doen wat gedateerd aan, maar de bedden zijn prima (in die van ons in elk geval wel), het sanitair is voldoende.

Het eten in het restaurant was heel goed. Ook het ontbijt was uitstekend: kaas, verschillende vleeswaren, eitje, yoghurt, verschillende broodsoorten.

De ontvangst en het contact met al het personeel was allerhartelijkst.

Gereisd met partner in maart 2016

Gastvrijheid ten top

berkhoferika,
    11-1-2015

Via veiling richting Velden. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een mooie grote kamer toegewezen. Alles was prima in orde en keurig schoon. Wifi werkte prima. Het hotel is wat gedateerd, maar het geeft ook een knus gevoel. Heerlijk gelunched en ons diner was ook prima in orde. Ontbijt was super, dus wij gingen voldaan huiswaarts. Enige minpunt is de hoorbare afzuiginstallatie en dat hebben we aangegeven. Verder prima uitvalsplek voor wandelingen en andere bezoeken in de buurt, zoals bijv. Aan Arcen.

Gereisd met partner in januari 2015

Zeer betaalbaar voor een goede kwaliteit

Fam. van der Graaf,
    19-8-2014

We hebben 2 overnachtingen gehad. De kamer was. Eenvoudig maar prima en schoon. Dit geldt ook voor de badkamer. Zeer betaalbaar en een goede kwaliteit . Goede bedden en alles schoon.

Gereisd met partner in augustus 2014

Goed vertoeven

Anton de Waal,
    7-10-2012

Hostellerie de Maasduinen te Velden is ons goed bevallen. Wanneer je enkele beoordelingen leest, denkt je misschien waar gaan we naar toe. Zeker de kamers zijn aan een opknapbeurt toe, maar onze kamer was wel schoon, de badkamer en toilet hebben we aan een grondige inspectie onderworpen en konden qua schoonmaken niets op aanmerken.

Twee maal hebben we echt van een goed diner genoten, hoewel het ontbijtbuffet niet uitgebreid was, kwamen wij (als laatste gasten) niets tekort.

En als laatste willen we opmerken, dat het personeel heel vriendelijk was.

Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te keren naar de Maasduinen.

Gereisd met partner in oktober 2012
    familie Van den Hombergh, eigenaar, 10-10-2012

Geachte heer De Waal,

Hartelijk dank voor uw reactie, en wat fijn dat het verblijf in ons hotel u zo goed bevallen is. We kunnen ons goed voorstellen dat sommige 'recenties' afschrikken, en het is dan mooi om te horen dat er gelukkig vele gasten ook tevreden zijn.

Hopenlijk tot ziens in Velden!

Gastvrij. Heerlijk gegeten

Echtpaar 65+ anoniem,
    7-6-2011

Kamers klein, maar alles aanwezig. Waanden ons in een Logis de France hotelletje

van vroeger. Personeel en eigenaars uiterst gastvrij. Wij hadden met Hemelvaartsdag een asperge arrangement geboekt hetgeen voortreffelijk smaakte met dessert van heerlijk ijs uit eigen ijssalon.

Leuke trips en fietsroutes in omgeving. Min puntje: soms drukte als er een touringcar koffie komt drinken of lunchen.

Gereisd met partner in juni 2011