We hebben een aantal aanbieders voor Vejer de la Frontera voor je op een rij gezet:

Reviews over Vejer de la Frontera

Geweldig; perfect!

Trudy,
    16-8-2013

Voor iedereen die tot rust wil komen in een authentieke omgeving, is Montenmedio een absolute aanrader. De hacienda is weliswaar een uurtje rijden van de hectiek van Zuid-Spanje, maar heeft veel te bieden. De kamers zijn koel, mooi en schoon; het restaurant is fantastisch en bovenal rustig; en het eten (zowel ontbijt, lunch als diner) is een aanrader. Wij zouden hier graag weer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Je komt tot rust

Mary,
    1-7-2012

Mooi en landelijk gelegen klein hotel. In de verte zie je de zee en om het hotel weiland, wat vee en veel vogels die nestelen onder de dakpannen. Perfecte kok. Zeer geschikt voor een paar dagen echt relaxen. In het hotel heerst een rustige en relaxte sfeer. Prima uitvalsbasis voor diverse tripjes, zowel oude steden, strand als natuur.

Gereisd met partner in mei 2012

goed

M en C,
    30-6-2010

Mooie locatie.

Goede en schone kamers.

Ontbijt is echt Andalusisch: geroosterd brood met jam en koffie.

Vejer heeft een mooie kern, zeker binnen de vestigingsmuren.

Conil de la Frontera ligt 20 min rijden van Vejer. Mooi en (nog) rustig strand. Wordt veel gebuikt door de Spanjaarden zelf.

Gereisd met partner in juni 2010

Sfeervol Hotel.

Henri,
    26-5-2010

Hotel ligt aan het mooie pleintje Plaza de Espana, midden in het stadje en tegen de berg aangebouwd. Hotel behoort bij Hotel la casa del Califa waar ook het royale ontbijtbuffet is. Mooi aangelegd zwembadje en een gezamenlijke keuken die door alle gasten gebruikt kan worden. Grote kamer (rode) met inloopkast/royale badkamer (bad-douche) bankje/ mooi uitzicht (zoals alle kamers) op het landschap en een balcon. Restaurant (marokkaans) in Califa is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Een omgebouwd klooster, erg mooie kamers met aan een Mooi

Hennie,
    27-10-2007

Een omgebouwd klooster, erg mooie kamers met plavondgewelven aan een plein. Mooi sober en robuust ingericht.

Niet goedkoop, maar wel de moeite waard. € 77,- incl. ontbijt (2 pers.)

Gereisd met partner in oktober 2007