hotels in Vaxjo

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Vaxjo

Reviews over Vaxjo

• 8Arcteryx11-08-2014

Gezellige stad

Vaxjo is een fijne stad om te zijn. Het heeft een leuk centrum, is levendig maar niet heel druk.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2014

• 8Ben Hentzepeter09-11-2013

leuke stad om te bezoeken.

Zelf ben ik hier geweest een dag, we waren met 20 mensen uit Nederland op vakantie voor 10 dagen met touroperator. We hebben hier in deze stad leuk om een terrasje gezeten en ze hadden hier ook lekker eten tegen een redelijke prijs.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Martijn27-02-2012

Zeer mooie omgeving

Uitstekende bestemming voor reizigers die van rust, mooie landschappen en uitgestrekte meren houden

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 3Geert01-09-2011

Saai stadje

Dit is een stadje van niks. Was er om beroepsredenen, maar zou er nooit met vakantie willen. Doods tot en met.

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 2Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in juni 2011

• 9Steffann08-09-2008

Rustgevende omgeving, oude dorpen in de omgeving.

Geweldige vakantie gehad in de omgeving van Vaxjo. Hebben veel plaatsen in de omgeving bezocht. Ook in de omgeving van Dio de orangerie van Linnaeus bezocht. Daar overnacht in hotel Mockelsnas Herrgard. Geweldige sevice en schitterende ligging.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met partner in september 2008

• 10-sAo-11-07-2008

Incredible city

Sembra quasi una favola vivere qui ormai son da nove mesi che mi sono trasferito e non me ne voglio andare. Qui è tutto in armonia e pace con tutti. E specialmente il rispetto per la natura ti colpiscono in fondo quando approdi in questo paradiso dimenticato da Dio

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in december 2005

• 10Oskar Kawa29-12-2007

Växjö ist immer einen Besuch wert. Schön bummeln. Den Dom mit dem einmaligen Glasaltar besuchen. Und dann an einen See fahren und baden (das geht natürlich nur im Sommer...

• 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Elbert Joosten18-12-2007

Verbleven in november, derhalve geen mening over strand. Was alleen op zakenreis, derhalve geen mening over kindvriendelijkheid en uitgaansleven. Irish pub is aanrader voor eten (nabij kerk, die ook bezoek waard is. Zeer mooi orgel).

• 8Cultuur
    • 9Omgeving

Zakelijk gereisd in november 2007

• 9MK31-10-2007

Växjö is een absolute aanrader voor de natuur- en rustzoeker. Vooral in de lente en de herfst is het prachtig. De stad is omgeven door meren, en is zowel per vliegtuig ( vanaf Dusseldorf-Weeze), trein als auto goed te bereiken. Er zijn genoeg (betaalbare) hotels in het centrum of appartementen aan een van de meren.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur