We hebben een aantal aanbieders voor Vatera voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vatera voor je op een rij gezet:

Reviews over Vatera

Helen Kool,
    3-9-2018

Heerlijk hotel. Geweldig ontvangen bij aankomst. Eten is heerlijk en heel gevarieerd. Mooi zwembad met meer dan genoeg bedjes en een prachtig strand. Wij zijn gek op Griekenland en hebben heel erg genoten van dit verblijf. absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

lekker tot rust komen

M&H,
    28-4-2018

voordat onze reis begon kregen we de mededeling dat de vlucht niet om 8 uur 's ochtends ging, maar 5 uur 's avonds. wij kwamen dus laat aan in het hotel, maar speciaal voor ons werd er nog wat te eten gemaakt. echt super service! een hotel om echt helemaal tot rust te komen. lekker bij het zwembad of bij het strand liggen. wij hebben bij Lesvos taxiservice een taxi gehuurd voor 1 dag. zeker een aanrader, wij werden in vlot tempo langs alle hoogtepunten van lesbos geleid. het eten was prima, maar vaak wel koud. dat is overigens heel normaal in Griekenland, daar eten ze met warm weer lauw eten. kamers waren groot en ruim en de airco werkte prima. echt een super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijn hotel, prachtig strand en aardig personeel

Laura Li-van Maaren,
    10-8-2017

Wij hebben hier 2 weken doorgebracht, zeer fijne en schone kamers, goed eten, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad en prachtig strand met gratis bedden. Bij de hotelbar kon je drankjes voor het strand meenemen in plastic bekers, wat een service! Eiland is prachtig, maar vanuit Vatera is het een eind rijden naar bijvoorbeeld het noorden en westen. Helaas viel onze vakantie " in het water", de 2e week noodgedwongen op onze kamer met 2 zeer zieke kinderen doorgebracht, maar wat is het dan fijn als het personeel je vraagt hoe het gaat, ' Conny" van de keuken speciaal rijst kookt en fruit aanbiedt, de schoonmaakster elke dag schone handdoeken en bedlinnen brengt. Dank voor alle zorg, we zouden de vakantie graag over doen maar dan met fitte kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gastvrij en heerlijk rustig.

Dennis van Bakel,
    4-7-2017

Ontzettend vriendelijke en gastvrije eigenaar. Ongeveer een uurtje rijden vanaf het vliegveld. Direct aan het strand, ruim voldoende ligbedden en parasols. Ideale plek om te snorkelen en schitterende vissen en octopussen te zien. Niet veel winkels of uitgaansgelegenheden in de buurt, dus lekker rustig. Fietsen staan voor je klaar bij het hotel, daarmee hebben we de omgeving verkend en onder andere verschillende soorten schildpadden gezien. Het restaurant en de bar zijn eenvoudig. Ontbijtbuffet met genoeg variatie en men slooft zich echt uit om je ook te plezieren met de lunch en het diner. De balkons zijn klein, maar hebben aan de voorzijde van het hotel een prachtig uitzicht over de zee op de Turkse kust. En 's avonds kan je lekker op het terras van de ouzo genieten. De kamers zijn niet slecht en voorzien van een koelkast. Er liggen boeken te over, ook in het Nederlands. Kortom, een goede plek om lekker te ontspannen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijke maar geïsoleerde accomodatie

S. van Bekkum,
    20-8-2016

Voordelen: - Lesbos is een mooi eiland, eventuele aanwezigheid van vluchtelingen was absoluut niet zichtbaar - gemêleerde nationaliteit aan gasten (Griekse, Franse, Nederlandse etc.) - zee én zwembad heel dichtbij - mooi verzorgd resort, verfijne uitstraling - vriendelijke medewerkers - goede kwaliteit/prijs kwaliteit (via touroperatorb all-inclusive)

Nadelen: - ver van de bewoonde wereld. Het hotel zou er goed aan doen een klein winkeltje te starten (souvenirs etc), scooters te verhuren - de touroperator zou moeten zorgen voor mogelijkheid van tours en vervoer.

Gereisd alleenreizend in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)