Västra Götalands

Mat,
    3-4-2018

Prachtig & Fantastich. Schoon en verzorgd

Gereisd met partner in februari 2018

Dicht bij vervoer naar de stad.

Frans v d B,
    29-10-2017

Ligt vlak bij het openbaar vervoer, zo wel tram als boot. Ruime kamer. Uitzicht over de haven (waar de veerboten vertrekken naar Denemarken enz), echter er zijn ook kamers waar gedeeltelijk een gebouw voor staat. De menukaart in het hotel is beperkt. In de omgeving zijn wel 2 andere eetgelegenheden. Vlak bij het hotel onder de grote brug komt de plaatselijke bevolking 's avonds samen.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel

Thijmen,
    25-8-2016

Wij hadden een vierpersoonskamer. Een ruime kamer met een ook ruime badkamer. Mooi ingericht in een oud pakhuis naast het water. Het zwembad is niet echt een zwembad maar meer een hottub, maar je zit wel buiten op het dak. Het hotel heeft ook een fittnesgedeelte het ontbijt was lekker, en grote keuze.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi hotel in oud pakhuis

maurice,
    21-8-2016

Voor een nacht gebleven op de familiekamer. Ruime kamer met een mooi uitzicht. Ligt in een trendy wijk. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Wij hadden via het hotel het parkeren geregeld. Kinderen kregen een bon voor een ijsje. Ontbijt is super. Keuze is ruim inclusief pannenkoeken. Volvomuseum is 10 minuten rijden. Op de 8e verdieping staat fitnessapparatuur en is er een hottube op het dakterras. Hotel is een voormalig pakhuis. Dit komt in veel facetten terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima hotel

marcel_vdbrink,
    11-2-2016

Kamer en bed zijn goed.

Wifi uitstekend.

Ontbijt buffer weinig op aan te merken.

Voldoende restaurants in de buurt.

Op loopafstand van het centrum

Gereisd alleenreizend in februari 2016