hotels in Västerås

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Västerås

Reviews over Västerås

• 7Iva17-03-2014

příjemné město

krásné okolí, příroda nedaleko centra města.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 6Frank22-06-2013

standaard stad met weinig bezienswaardigheden

Vasteras is een standaard stad met weinig bezienswaardigheden. Ik kom er met enige regelmaat omdat mijn broer er woont, maar je moet er geen twee weken op vakantie.

Op zich wel leuk voor om een dagje of een weekend aan te spenderen, maar beter is het om richting Stockholm te gaan.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Lotte Rozeboom27-05-2006

Vasteras is echt een super stad!Je ziet een uitgebreid winkelcentra, veel restaurants, uitgaansleven met discotheek's. De omgeving is ook super mooi, veel groen en natuurlijk het prachtige Malarenmeer.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2006

• 8Depickere Jeannine25-03-2005

Vasteras is een mooie stad. Mooie winkelcentra's. De bebouwing is wel rechtlijnig tegenover andere steden zoals Brugge, Gent en Brussel. De omgeving is mooi, vooral de yachthaven en het mooie Mälarenmeer. Mijn zoon woont juist buiten het centrum en daardoor ben ik er al verscheidene malen geweest. Ikzelf woon in België, tussen Knokke en Gent. Ik verheug me er terug op om Vasteras te bezoeken. Groetjes

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2005

• 8René04-09-2003

Leuke stad met vele mogelijkheden. Leuk centrum om lekker te winkelen en te eten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving