Vallehermoso

hotels in Vallehermoso

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Vallehermoso

Reviews over Vallehermoso

• 8Maris16-10-2014

Authentiek Spaans! Geweldig!

Een prachtig plein met barretjes waar de Spanjaarden spelletjes doen. Geen massatoerisme.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

januari 2014

• 8Bert vs13-02-2014

Prachtig gebied

Altijd groen gebied, hoewel andere kant van eiland meer zon en minder wolken krijgt, is het in villahermoso zeer groen en nog steeds aangename temperaturen. Prachtig gebied en goede uitvalsbasis om naar verschillende strandjes en bv naar garajonay te gaan.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

januari 2014

• 9ronald_3912-03-2013

Super plek

Uitstekende plek om mooie wandelingen te maken om vervolgens volledig tot rust te komen

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Ronald selter02-01-2013

Audentica!

Wandelen, cultuur, natuur, rust, echt het Spaanse leven. Maar ook centraal gelegen tussen hermiqua en valle gran rey

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

november 2012

• 8meier, jens24-04-2012

Guter Ausgangspunkt

Ort und Lage wie erwartet.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

maart 2012

• 8Rinus28-06-2011

Stil dorp

Vallehermoso ligt in het gelijknamige Valle de Hermoso, het is een stil dorpje gelegen in het prachtige dal, dat met zijn terrassenhellingen en palmbomen doet denken aan de rijstterrassen in het Verre Oosten. Op het strandje bij het dorp is niet veel te beleven, in de vallei ziet men uit op de markante rotstop, de Roque de Cano.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 1998

• 8Sabine22-01-2010

Leuk dorpje

In 2008 was ik op vakantie op Gomera in december. Ik verbleef in Hermigua/El Convento maar ik had achteraf liever in Vallehermoso willen verblijven. Vallehermoso ligt in het noorden, dus niet echt centraal en niet meteen aan zee. Het is klein en het middelpunt is een pleintje met enkele restaurants/cafe's er omheen. Hier heerst een relaxte, bijna hippieachtige sfeer en zag je een mix van lokalen en toeristen. Aan de rand van het dorp was een parkje met grappige beelden. Een paar kilometer buiten het dorp, richting het strand, was een mooie botanische tuin die toen nog niet af was. We zijn toch over de muur geklommen om te kijken. Er starten meerdere wandelingen vanuit Valle Hermoso. Je kunt naar een stuwmeer lopen in de buurt en ook "de bergen in". We zagen hotels en kamers in verschillende prijsklassen. Wij zijn met de bus van Hermigua naar Vallehermoso gereisd, dat was prima te doen. Er was een Spar Supermarkt die vrij lang open was en een uitgebreid assortiment had.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in december 2008