Reviews over Valledoria (Costa Doria)

Stel (54 jr) Meppel,
    13-9-2018

Geweldig aardige mensen (1 familie) en zeer behulpzaam. Mooie locatie, super bedden en de kamers voorzien van goede airco. Ontbijt was Europees en top. We zijn hier 9 nachten geweest en bevelen het zeer zeker aan bij een ieder die nog twijfelt. TIP: neem wel een huurauto.

Fantastisch kleinschalig gezellig hotel.

Ceciel,
    17-8-2018

Het is zoeken naar het hotel want t ligt midden in een woonwijk maar eenmaal op je kamer heb je dat niet meer in de gaten. Voordeel hiervan is dat je ook zo het centrum inloopt. Kamers zijn schoon, ietwat gedateerd, maar wel met koelkast en tv. Ontbijt is prima, niet enorm uitgebreid maar er is voldoende keuze, tevens vers fruit. Het ontbijt heerlijk in de tuin kunnen nuttigen, de koffie werd na bestelling aan tafel gebracht. De kamers liggen rond het zwembad gesitueerd wat het zeer knus maakt. Zwembad is heerlijk alleen de beloofde bar hebben we niet gezien. Voldoende ligbedjes en zitjes om het zwembad heen en geen sluitingstijden. In het dorp voldoende terrasjes voor een aperitief en goede restaurants, wel reserveren vantevoren als je rond 20.00 uur wil eten anders zit je pas om 22.00-22.30 uur aan tafel.

Goed hotel, vriendelijk personeel

Saskia,
    15-9-2011

In september 2011 hebben wij drie nachten in dit hotel overnacht. Het hotel wordt gerund door twee broers. Het is een erg gastvrije, vriendelijke familie. Je voelt je meer dan welkom.

Het zwembad is niet groot, maar groot genoeg om lekker te zwemmen.

Het is handig om met de auto te zijn als je dit hotel neemt (i.v.m. strand en restaurants).

Het strand in de buurt is goed en mooi!

Hotel met panoramisch uitzicht.

anoniem,
    11-5-2010

Nieuw hotel op een rustige locatie. Ideaal om het noorden van Sardinie te ontdekken. Zeer vriendelijke eigenaren, doen alles om het je naar de zin te maken.

Kamers zijn eenvoudig, maar met zeer goede airco/verwarming. De kamer met zeer groot terras had een schitterend uitzicht over de zee en het landschap.

Wij waren hier in Juli 2007

Natascha,
    24-8-2007

Wij waren hier in Juli 2007. Het hotel was sober, maar wel heel schoon. Iedere dag schone handoeken en lakens. De televisie had alleen maar Italiaanse zenders. En er is geen koelkast aanwezig op de kamer. Het ontbijt was voldoende, maar erg weinig variatie, alleen zoet op brood. Hotel ligt niet dicht bij het centrum en de zee. Maar het was daarin tegen wel rustig gelegen. Het zwembad is prima, alleen de zwemmersbar (op de foto) is niet werkzaam. Jammer! Maar over het algemeen een prima hotel.