Sorteren

hotels Valkenburg (aan de Geul)

Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Komen toch maar niet terug.

Fam. van Bergen
    15-7-2018

Een informeel hotel van gemiddelde klasse. Gastvrij en vriendelijk personeel dat alleen tijdens het ontbijt op volle kracht aanwezig is. Verder moet je bellen om contact te hebben, ook ‘s nachts niemand aanwezig. Ontbijt is prima, kamer is netjes, water niet te regelen,dus ijskoude of gloeiendhete douche. Hotel is vooral beneden niet echt schoon, toiletten, lift.

Midden in de nacht erg veel lawaai van thuiskerende gasten, heel irritant en niet te beteugelen.

Komen niet terug, ondanks ook positieve punten.

Genieten.

P. Weber
    12-7-2018
    Als je wilt ontspannen, ga dan naar Thermae. Op een zomerse dag kun je ook heerlijk zonnebaden.
    Patricia, Guest Relations, 13-7-2018

Beste meneer/mevrouw Weber,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Een ontspannen groet,

Patricia van Thermae 2000

Echt genoten!

Nellie
    11-7-2018
    Goede service en top faciliteiten
    Patricia, Guest Relations, 13-7-2018

Beste Nellie,

Wat goed om te horen dat u zo een fijne dag heeft gehad bij Thermae 2000

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Een ontspannen groet,

Patricia van Thermae 2000

komen hier erg vaak

fam pouw
    9-7-2018
    heel goed voor een mooie prijs

Super

Hans
    7-7-2018
    personeel en eigenaars waren zeer vriendelijk. Ze laten je vrij. Ontbijt is goed. Warm eten wordt volgens ons met liefde bereidt want het smaakt uitstekend en is goed verzorgt. De kamer die wij hadden was goed. Wij hadden graag gezien dat de matrassen wat steviger waren. Je kunt zelfs je eigen wensen zoals een bloemetje tegen betaling laten verzorgen. Een echt warm gevoel. Je voelt je er thuis.
Valkenburg (aan de Geul) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2449 reviews