Sorteren

hotels Valkenburg (aan de Geul)

Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Prima!

Linda
    16-9-2018

Gezellig familie hotel met uitstekend ontbijt

Fantastisch!

Jerrie Niessen
    12-9-2018

Keurig net hotel in het centrum van Valkenburg. We werden erg hartelijk ontvangen en voelden ons erg welkom. Het ontbijt was voortreffelijk en de gastvrouw zorgde zelfs nog voor een tandenborstel die ik was vergeten.

100 % tevreden

peter flens
    10-9-2018

Een hotel wat wij iedereen aan kunnen bevelen.

Bijzonder vriendelijke en gastvrije directie en personeel.

uitgebreid ontbijt buffet (bij de prijs inbegrepen )

erg goed diner niet de goedkoopste van Valkenburg maar wel het lekkerst.

Alles was brand schoon.

mijn vrouw had een blouse vergeten en hij werd prompt opgestuurd.

Alles bij elkaar een dikke 10. tot spoedig Atlas hotel en bedankt voor de geweldige service.

Peter en Annie Flens.

Gezellig & ideale ligging

VDB
    10-9-2018

Vriendelijke mensen, goeie ontvangst, ideale ligging om Valkenburg te verkennen

Prijs - kwaliteit zeker in orde! Kamers mooi verzorgd (3persoonskamer met zoontje van 8j) Zeker voor herhaling vatbaar!

uitstekend hotel in alle opzichten

Gert
    9-9-2018

uitstekend hotel in alle opzichten, met name de hulpvaardigheid bij de receptie van Carlijn