Sorteren

hotels Valkenburg (aan de Geul)

Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Supper goed

Lieneke Van wijk
    17-11-2018

Ik zeg gewoon doen heerlijk relax

Echt fantastisch

Marjolein van dijk
    15-11-2018

Gezellig hotel , fijne en gezellige mensen ,gezellige kok komt ook even langs met eten en weet wat hij maakt , ook het ontbijt is uitgebreid en heerlijk .

Fijn verblijf

Geerts
    12-11-2018

Heerlijke overnachting gehad. Kamer redelijk klein, maar dat is geen probleem. Netjes en schoon. Wel gehorig!!

Super TV + Internet

Math Jansen
    7-11-2018

Een echt familie Hotel! Ongelooflijk. Heel proper en super verzorging. Zowel Max kunnen kijken op Ziggo (in HD) en een super internet verbinding. Nog nooit zo snel meegemaakt in hotels. Natuurlijk lig je wel in het centrum van Valkenburg. Dus het is logisch dat je mensen 'hoort'. De gratis toegang (vouchers) wat wij hebben ontvangen voor het Holland Casino van zoonlief (Hulsman) heeft ons ook een mooie avond gebracht.

Het ontbijt was door mevrouw super verzorgt (ook door meneer). Ruime keuze.

Fantastisch!

Plesters chris
    7-11-2018

Een dagje wellness gedaan, was super!

Hebben ook al een hotelverblijf gedaan, zeker een aanrader!!!