hotels Valencia

Reviews over Valencia

Stad en hotel waren fantastisch.

Marijke,
    1-12-2018

Als stedentrip zeer aan te bevelen. Mooie oude en nieuwe gebouwen. Maak zeker een fietstocht met gids. Het grote park mag ook niet ontbreken.

Een dag naar het mooie grote strand is ook aan te raden.

Ons hotel ligt midden in het centrum, van daaruit alles goed te bereiken

Fantastische vakantie gehad!

Romana,
    27-11-2018

Mijn vriend en ik waren 8 dagen in Valencia in september. Primus is een mooi, verzorgd en schoon hotel. Mooie kamers met een bad. Goede bedden. Het zwembad is erg klein. Die hadden wij wel groter verwacht. Wij hebben dan ook geen gebruik gemaakt van het zwembad. Het ontbijt is uitgebreid. Het hotel ligt op een goede plek, namelijk tussen het oude centrum, het strand en het moderne gedeelte in. Bij het hotel kan je een fiets huren voor 6 euro per dag. Dat is echt een aanrader. Wij hebben namelijk super veel kunnen zien! Daarnaast ligt het hotel vlakbij 2 grote winkelcentra. Die zijn de moeite waard om te bekijken. Je kunt daar shoppen, naar de supermarkten of uiteten in een van de restaurants. Mijn vriend en ik zijn op vrijdagavond naar club Mia geweest. Dit was ook erg leuk en op loopafstand. Al met al, een top vakantie gehad. Prijs/kwaliteitverhouding was ook goed.

Ontzettend mooi hotel met een perfecte ligging!

Gabriella,
    21-11-2018

Het grootste pluspunt van dit hotel was de ligging. Het hotel is erg centraal gelegen waardoor je perfect de stad lopend kan verkennnen. Het moment dat je het hotel uitstapt kijk je uit op een fantastisch gebouw en wandel je zo verder de stad in. Daarnaast sprak het interieur van het hotel, de bar en de kamers mij ontzettend aan. De kamers waren ruim en modern ingericht en zeer schoon. Ook niet onbelangrijk, de bedden waren fantastisch. Echt een aanrader dus!

Heerlijk

Belinda,
    17-11-2018

Mooi hotel. Luxe kamers. Wij zaten op de 8e verdieping op een hoek. Heel rustig. Ontbijt was goed. Werd steeds aangevuld. 1x naar de spa geweest in het hotel. Was voor 2 personen € 18. 4 dagen hier geweest. Direct om de hoek bij City of Arts en Sciences. Twee grote winkel centrum's aan de overkant. 1 vergelijkbaar met de Bijenkorf/ Hudson bay. Het Andere zitten winkels en restaurants. Met de metro 5 vanaf het vliegveld goed te doen. Strand is ook te lopen. Centrum met de bus die voor de deur stopt. Al met al voor herhaling vatbaar.

Prachtig hotel op toplocatie

Yvonne,
    11-11-2018

Mooi hotel op een goede locatie om alles te bewonderen. Op loopafstand van de moderne architectuur.

Fietsen te huur bij het hotel zodat je binnen 15 min in de historische oude stad en op het strand bent. Ontbijt was prima en kamers ruim en schoon.

Hotel zit naast een groot winkelcentrum waar je heerlijk kunt shoppen en lekker kunt eten. Kortom een aanrader voor een stedentrip Valencia