• Type accommodatie

hotels in Valencia

Reviews over Valencia

Fijn hotel

Kris, 16-2-2018
    Tijdens onze stedentrip naar Valencia heb ik met mijn dochter van 12 jaar in dit hotel gelogeerd (3 nachten). Het is een goed hotel en het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ze spreken goed Engels. Het ontbijt is prima. De kamers zijn heel netjes en de bedden liggen heerlijk. Het hotel ligt in een buitenwijk van de stad. Met busnummer 35 ben je binnen een kwartier in de stad; er liggen twee bushaltes in de buurt. Op ongeveer een half uur lopen in de wijk Ruzafa vind je fietsverhuur" Verassend Valencia"; dit is echt een aanrader om bij hen de fietstour te doen. Op loopafstand van het hotel ligt ook "Ciuadad de las Artes y las Ciencias", het wetenschapsmuseum. Echt een aanrader.

Goed Hotel , Ligging super

Jacq., 1-2-2018
    Het Hotel ziet er goed uit, de dames achter de receptie waren super vriendelijk de heren (in de avond) daarentegen waren vrij saai en nors. Om een drankje te krijgen in de bar koste ook wel wat moeite want er liep eigenlijk niemand rond, zal er misschien wel aan liggen dat we er in januari waren.Bedden zijn goed en een vrij grote kamer. We hadden geen ontbijt in het hotel genomen maar om de hoek zit een bakkerij waar je heerlijk kunt ontbijten. Je kunt het beste in de middag rond 15:00 uit gaan eten, doet de lokale bevolking ook.

Super goed hotel en prima ligging!

Gvdv, 30-1-2018
    Vanaf het vliegveld goed te bereiken met de metro. Het ontbijt was prima. De kamers schoon en ruim. Dichtbij het hotel kun je met een bus naar de stad. Wij hebben veel met de hop on hop of bus gedaan. Ideaal! Ook nog fietsen gehuurd bij het hotel om door het park te fietsen!

Goed maar kan beter.

Jan Vrijsen, 28-1-2018
    Goede service. Fijne kamers met maar 1 goede zitplaats. Kerstsfeer mocht beter.
Valencia scoort een 8,6 uit 10, op basis van 777 reviews