We hebben een aantal aanbieders voor Utrecht voor je op een rij gezet:

hotels Utrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Utrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Utrecht

Een fijn verblijf in dit hotel!

F.J. Watsing,
    18-4-2019

We hadden een kamer met bad (extra optie) besteld, maar kregen een suite! Deze suite was groot, luxe en schoon. Dank daarvoor! Onze ervaring met het restaurant was wat minder. Wij zaten achterin, daardoor werden we een aantal ronden overgeslagen, gasten die later binnen kwamen werden eerder geholpen. Dit was het enige smetje, het eten was prima!

Toen we thuiskwamen ontvingen we een email, dat we iets waren vergeten. Zonder probleem werd dit gratis en dezelfde dag nog met de post mee verstuurd. Hulde aan de receptie!

Gereisd met partner in april 2019

Mooi hotel op een eenvoudig bereikbare plaats

Simon,
    18-4-2019

Nette ontvangst en bediening het personeel straalt rust uit ondanks dat het druk was. Een verbeter puntje is de parkeergarage de ingang is lastig te vinden door het grote terrein waar meer bedrijven gebruik van maken.

Gereisd alleenreizend in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader

JanB,
    18-4-2019

Hotel ligt aan drukke weg maar daar heb je geen last van. Nette comfort kamer, heerlijk bed, alle noodzakelijke items zijn aanwezig, zoals kluisje, koffie/thee-zet apparaat etc. toilet en bad in aparte met deur gescheiden ruimte, balcon met 2 stoelen. Ruim restaurant, prima diner en ontbijt. Tegenover hotel beginpunt van een prachtig wandelpad. Zeer vriendelijk en attent personeel. Ruime parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen goed hotel

Dominique,
    16-4-2019

Prima hotel, ligt centraal met een goed en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in april 2019
    Manager, PR Manager, 19-4-2019

Geachte Dominique,

Hartelijk bedankt dat u een review over ons heeft achtergelaten via Zoover. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze centrale ligging van het hotel heeft kunnen waarderen en dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Graag zien wij u nog eens terug bij Hotel Mitland. Een fijne dag toegewenst!

Met vriendelijke groet, Hotel Mitland

Het is fai

AS R OTHMAN,
    10-4-2019

Ik vindt een heerlijk hotel ik geniet er echt ;het kan niet beter de bus dicht bij en ook het centrum,mooie kan het toch niet.

Gereisd met vrienden in maart 2019