hotels in Upolu Island

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Upolu Island

Reviews over Upolu Island

• 10Ellen10-08-2012

De wereld staat stil

Dit is een eiland waar nog weinig toeristen komen. De bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam. Behalve het genieten van een totaal andere cultuur en de prachtige natuur is er "gelukkig" niet veel te doen. Heerlijk om te relaxen

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Steson21-04-2009

Magisch

Via een pakketreis (Bounty-reis) van een reisorganisatie zijn we terecht gekomen op Samoa. Wisten niet wat we moesten verwachten, maar het bleek het paradijs !! Na ons verblijf op Samoa ook naar Fiji geweest, maar zo mooi als Samoa hebben we het niet meer gezien ! Zoveel kleuren blauw in de zee, vooral an de zuidkust. Wegen zeer goed te rijden (zeker met Jasons Map). Zoveel te zien: Return to Paradise Beach is echt magisch, oostkust (Lalomanu beach) zeer mooi, maar er wordt overal geld gevraagd als je ergens even wilt stoppen met de auto. Le Mafa Pass naar de noordkust is echt door de jungle en bergen. Noordkust ook mooi, maar grilliger en niet zo mooi als zuid. Apia is de 'hoofdstad' maar verdwalen kun je er niet ! Onderweg kom je ook kleurige bussen tegen. Samoa is werkelijk zeer schoon, nergens vuil aan de weg, en je ziet alleen maar Samoanen (geen andere inslag). Echt prachtige mensen, zeer vriendelijk en echt geen criminaliteit op dit eiland ! Zeer goed te rijden met huurauto.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur