Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
  • 0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • 0
  • 0
    0
    0
    • Aanwezig in kamer/huis
    • 0
      0
      0
      0
      0
      0
    • Sport en wellness
    • 0
      0
    • Faciliteiten van de accommodatie
    • 0
      0
      0
    • Camping
    • 0
      0
      0
      0
    • Kinderen
    • 0
      0
    • Eten
    • 0
      0
      0
    • Internet
    • 0
  • 0
    2
    1
    0
    0
Advertentie
Annuleren

Reviews over Unna

  • 8

    Goed Hotel

    Bos 63
    21-12-2016

    Mooi en schoon hotel, ontbijt helemaal super. Kamer schoon en netjes.

    JG, Direktion, 3-3-2017

    Best de herr Bosjuitzen,

    Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

    Met vriendelijke groet hotel manager

  • 8

    Uitstekend

    Ricky Maas
    10-12-2016

    Keurige kamers,

    Fijne bedden!

    Alles wat je nodig hebt is er.

    Wij vonden het jammer dat de bar te klein is voor de gasten. Wij hebben 2 avonden met 6 personen appart in het restaurant gezeten.

    Ook de prijzen voor wijn zijn aan de hoge kant. Het blijkt dat de wijn per.....0.1 liter op de kaart word weergegeven in plaats van een glas.

    Ik had liever gezien dat de prijs per glas op de prijslijst zou staan.(wat wij eerst dachten)

    Op de barman na vonden wij het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

    JG, Direktion, 3-3-2017

    Geachte Ricky Maas

    Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

    Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

    Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

    Hoogachtend hotel manager

Advertentie
Advertentie