• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Unna

Goed Hotel

Bos 63
    21-12-2016

Mooi en schoon hotel, ontbijt helemaal super. Kamer schoon en netjes.

JG, Direktion, 3-3-2017

Best de herr Bosjuitzen,

Met vriendelijke groet hotel manager

Uitstekend

Ricky Maas
    10-12-2016

Keurige kamers,

Fijne bedden!

Alles wat je nodig hebt is er.

Wij vonden het jammer dat de bar te klein is voor de gasten. Wij hebben 2 avonden met 6 personen appart in het restaurant gezeten.

Ook de prijzen voor wijn zijn aan de hoge kant. Het blijkt dat de wijn per.....0.1 liter op de kaart word weergegeven in plaats van een glas.

Ik had liever gezien dat de prijs per glas op de prijslijst zou staan.(wat wij eerst dachten)

Op de barman na vonden wij het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

JG, Direktion, 3-3-2017

Geachte Ricky Maas

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend hotel manager