Reviews over Unna

Goed Hotel

Bos 63,
    21-12-2016

Mooi en schoon hotel, ontbijt helemaal super. Kamer schoon en netjes.

JG, Direktion, 3-3-2017

Best de herr Bosjuitzen,

Met vriendelijke groet hotel manager

Uitstekend

Ricky Maas,
    10-12-2016

Keurige kamers,

Fijne bedden!

Alles wat je nodig hebt is er.

Wij vonden het jammer dat de bar te klein is voor de gasten. Wij hebben 2 avonden met 6 personen appart in het restaurant gezeten.

Ook de prijzen voor wijn zijn aan de hoge kant. Het blijkt dat de wijn per.....0.1 liter op de kaart word weergegeven in plaats van een glas.

Ik had liever gezien dat de prijs per glas op de prijslijst zou staan.(wat wij eerst dachten)

Op de barman na vonden wij het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

JG, Direktion, 3-3-2017

Geachte Ricky Maas

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend hotel manager

prima hotel op gunstige locatie

Bert de Bruin,
    29-10-2016

Ik weet niet waar de af en toe slechte recensies op gebaseerd zijn maar wij waren zeer tevreden. Ja je hoort de snelweg maar dat weet je als je dit hotel boekt. Het personeel was vriendelijk, het ontbijt goed, de kamer prima, alles schoon, de locatie goed, kortom bijna niets te klagen. Het enige wat beter kan is de WIFI, die is niet zo goed op de kamer. Kortom een goed hotel zeker gezien de prijs / kwaliteitsverhouding en zeer geschikt als uitvalsbasis.

Jg, Direktion, 3-3-2017

Beste Bert,

Met vriendelijke groet hotel manager

Super dagen gehad. Alles klopte!

Maria,
    12-9-2016

Medewerkers, kamer, eten, drinken, bedden, omgeving. We voelden ons echt welkom.

Voor herhaling vatbaar.

Jan

prima hotel

wil,
    26-6-2016

vanuit hotel kun je heerlijke fietstochten maken. Prijs/kwaliteit hotel: super!!

Jan, Direktion, 5-7-2016

Geachte gast,