Hotels Uganda

We hebben een aantal aanbieders voor Uganda voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Uganda voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Uganda

De beste plek in deze stad en omgeving!

Jacqueline,
    20-6-2015

Prima hotel met alle voorzieningen die je wenst. Rustig gelegen, comfortabele kamers, schoon en netjes. Verrassende ontbijtkeus en een originele menukaart waarvan alle gerechten aanraders zijn! De bediening is vriendelijk en servicegericht. Heerlijke schaduwrijke tuin waar je kan relaxen met een drankje en een boek. Voor de 'appers' en bloggers: snelle wifi beschikbaar! Een heerlijke plek waar wij ons helemaal thuis voelden.

Gereisd met partner in februari 2014

Geweldig Hotel met heerlijk eten

e meijer,
    19-6-2015

Hotel Dutchess in Fort Portal is een prettig hotel met een goede service, heerlijk eten en schone kamers. Er is een uitgebreide kaart aanwezig zodat je bij langer verblijf heel divers kunt eten, vooral de pizza's, ijs eigenlijk alles is uitmuntend.Het personeel is klantvriendelijk en heel behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

wat een topper

Eva,
    19-6-2015

het hotel ligt in het centrum van het stadje, maar op een rustige plek. Het eten is fantastisch en de bediening erg aardig.

Gereisd met partner in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek.

Roy,
    5-1-2014

Deze lodge is prachtig gelegen midden in Kibale NP. De cottages zijn ruim en liggen verspreid over het terrein. De centrale lodge biedt voldoende gelegen om lekker te rusten en te genieten van de omgeving. De lodge is namelijk omringd door het regenwoud en het wemelt er van de apen en vogels. De lodge ligt vlakbij het vertrekpunt voor de chimptrekking, slechts 150 meter, dus ideaal gelegen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is WiFi aanwezig in het centrale gedeelte. Het eten was ook prima in orde. Bij ons hadden ze een barbecue georganiseerd en een dag normaal, beide keren was het perfect geregeld.

Gereisd met vrienden in december 2013

Gezellige goedverzorgde plek

ottenga_ingrid,
    10-8-2013

Het hotel ligt op loopt afstand van het "centrum" van Kisoro. Wanneer je het hotel binnenkomt, komt je in het "hoofdgebouw". Is is de receptie, lounge en eetruimte. De lounge is er gezellig ingericht met rond de open haar zitjes. Groot is het niet. Achter het gebouw ligt de tuin met daarom heen de kamers. De kamer zien er licht en fris uit. Mooi opgemaakte bedden en met verse bloemen bedekt. Alle kamers hebben douche en toilet. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Eigenlijk geen punten van kritiek.

Gereisd met partner in september 2012