hotels in Udaipur

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Udaipur

Reviews over Udaipur

• 10Jenny09-04-2014

Lovely City

Udaipur is great place to visit. It has beautiful lakes and hotels. We also visited some temples. Overall it is must visit destination in Rajasthan, India.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9Linda17-02-2013

Zeer mooie stad

Mooie stad, ook aan het begin van het regenseizoen als het meer nog vrij leeg is en het waterpaleis dus niet helemaal onder water staat. Zeker de moeite waard om hier met een bootje heen te gaan om te dineren. In de omgeving ook een mooie burcht. Het centrum zelf is lopend goed te doen, het paleis is ook absoluut zeer de moeite waard.

• 10Omgeving

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

november 2012

• 9Daphne24-04-2012

Heerlijk door de straatjes slenteren

Fijne plaats. Schoner dan veel andere steden. Heerlijk om door de kleine straatjes te slenteren.

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9e_lena_05-01-2012

Indische Zwitserland

Het is een van mijn favoriete plekken in India. De omgeving is super mooi - veel water, bergen, witte exotische gebouwen, redelijk schoon (voor India). Er heerst een rustige sfeer, en er zijn opvallend veel Europese toeristen. Gezien het feit dat India af en toe wel erg hectisch kan zijn is Udaipur een perfecte plek voor een paar daagjes rust.

Trouwens, wist iemand dat in Udaipur een van de James Bond series opgenomen was?

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8cleo07-11-2010

heerlijk shoppen en mooi gebeid

na een vreselijke rit... let wel op: om hier te komen moet je via kronkelbergweggentjes rijden! maar heel mooi, heel groen, romantisch en toch redelijk modern, heeel erg veel geshopt, hebben echt ALLES wat je zoekt! en heel erg goedkoop! een van de goedkoopste plekken in rajasthan

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Bart Polman16-05-2008

Udaipur wordt wel de meest romatische stad van India genoemd. Van de ongeveer 15 steden die wij in India hebben bezocht is dat zeker waar. Met name in het oude centrum komen cultuurlieverhebbers ruimschoots aan hun trekken. Schitterend paleis en andere bezienswaardige gebouwen. Vergeet vooral de Durbar Hall niet! Wij zijn nu 2 keer in Udaipur geweest en willen er best nog eens naar terug.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd in mei 2008

• 9Beun Kamiel31-03-2007

De stad staat vooral bekend als een romantische stad, het Venetië van Rajasthan. In het Picholameer bevindt zich het voormalige paleis van de Maharana's dat nu een luxe hotel is. Udaipur is gelegen in een vallei op een hoogte van 80 meter boven de zeespiegel. Er zijn 3 meren die het de stad van broodnodig water voorzien. De City Palace is een van de grootste forten van India. Met zijn lengte van 450 meter blijft deze indrukwekkend. Het bezoeken waard.

• 2Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in maart 2007

• 8Zomermeisje14-01-2007

Rustog stadje met water! Ga hier waterfietsen om van de opdringerige verkopers af te zijn, en ga zeker het City Palace bekijken. Veel winkeltjes met leuk kinderspeelgoed te vinden. Een mooie plek om op adem te komen van drukke steden als Delhi en Jaïpur. In elk restaurant wordt de film Octopussy van James Bond vertoond, die is hier deels opgenomen!

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 7kees maas05-09-2006

Van Udaipur hadden we ons veel meer voorgesteld.Het veel erg tegen.Dit kwam ook ,doordat het MEER grotendeels uitgedroogd was.Paleis was wel aardig , hoewel als men in jaipur,jodhpur , jaisalmer is geweest valt dit paleis toch erg tegen.Verder een stad om evtueel , als het meer vol is een dag te bezoeken.verder snel doortrekken

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving