Hotels Turkije

Hotels Turkije

De hotels in Turkije staan bekend om hun overdaad aan luxe en comfort. Hier kom je even helemaal tot rust, want je hoeft aan niets te denken. Volgens vele reviews op Zoover zijn ook de mensen in Turkije erg vriendelijk. Verder lezen we over de hotels in Turkije vaak terug dat ze vaak voorzien zijn van mooi zwembaden en uitstekend eten? Voor wat voor hotel kies jij? Lees mee en ontdek wat Turkije aan hotels te bieden heeft.

Verschillende soorten hotels in Turkije

Hotels in Turkije zijn er in alle soorten en maten. Zo zijn er veel all-inclusive hotels te vinden. Het grote voordeel? Je weet al voor je vertrek wat je kwijt bent, want eenmaal daar kun je onbeperkt eten en drinken halen. Tijdens het ontbijt, de lunch en het diner schuif je aan in het buffetrestaurant. En bij verschillende all-inclusive hotels kun je tijdens je vakantie ook à la carte dineren. Bij de meeste hotels in Turkije mag je hier tijdens je vakantie één keer gratis gebruik van maken. Honger gekregen van het zwemmen? Haal een snack! Wat dacht je van een verse Turkse pannenkoek?

Nog een stapje verder? Kies dan voor een ultra all-inclusive hotel. In dat geval is echt alles all-inclusive. Je kunt dan bijvoorbeeld ook genieten van alle dranken. Dus ook geïmporteerde alcoholische dranken.

Van plan om één van de hotels in Turkije te bezoeken met kids? Er zijn genoeg kindvriendelijke hotels in Turkije te vinden. Wedden dat de animateurs uitgroeien tot de grootste vakantievrienden van de kinderen? Zij organiseren de leukste activiteiten voor jong en oud. Zo ook in Hotel Sherwood Breezes waar Maaike Noordhuizen verbleef met haar gezin: ‘Alle leden van het animatieteam zorgen ervoor dat elke gast zich thuis voelt en een geweldige tijd heeft.’ En waterpret? Veel kindvriendelijke hotels in Turkije hebben zwembaden met glijbanen. Sommige beschikken zelfs over een echt aquapark. Daarnaast is er in deze kindvriendelijke hotels vaak een speciaal kinderbuffet.

Soms ben je toe aan nog wat meer luxe en comfort, dan is het slim om voor een resort te kiezen in plaats van een hotel. In een resort laat je jezelf compleet in de watten leggen. Het terrein van een resort is vaak wat groter en dus vind je hier veel faciliteiten. Kies bijvoorbeeld voor een resort met wellness of een waterpark. Slapen doe je in een ruime kamer met (jawel) luxe voorzieningen en een goed bed.

Al vind je in Turkije erg veel grote hotels en resorts zijn er ook kleinschalige hotels te vinden. Houd jij van een gemoedelijke sfeer en leer je graag ook de lokale bevolking kennen? In een kleinschalig hotel staat persoonlijkheid centraal. De eigenaren geven je graag tips over de omgeving en weten na een dag wat jouw favoriete drankje is. De sfeer is hier een stukje gemoedelijker en je bouwt al snel een band op met de eigenaren en andere vakantiegangers in het hotel. Vaak worden er zelfs excursies georganiseerd door het hotel. Welk type hotels in Turkije heeft jouw voorkeur?

Bekijk alle accommodaties
    2.611
    3.086

3.116

hotels Turkije

We hebben een aantal aanbieders voor Turkije voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra