Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

5 sterren hotels in Side

Hou je van luxe? Dan zit je goed in een van de 5 sterren hotels in Side. Vakantiegangers van Zoover die vakantie vierden in zo’n luxe hotel zijn vaak enthousiast over het vriendelijke personeel, de bediening en de ligging. Slapen in een mooie kamer, wakker worden met een lekker ontbijt en daarna genieten van de Turkse zon onder het genot van een hapje en een drankje. Tijdens een vakantie in een van de luxe 5 sterren hotels in Side zit dat wel goed!

Je combineert je vakantie in Side met sightseeing. Familie Smeets schrijft dat het oude stadscentrum van Side zeker een bezoekje waard is. Maar ook de haven is een echte hotspot. Een goede combinatie tussen een luxe strandvakantie en leuke to do’s dus.

Beste 5 sterren hotels Side

Wil je naast luxe ook verblijven in een van de 5 sterren hotels in Side met een goede ligging? In Alva Donna Beach moet je volgens vakantiegangers zijn. Dit is een kleinschalig hotel waar je de mooiste tuinen vindt. Door die tuinen wandel je zo het zandstrand op. De cocktails zijn volgens Marie een aanrader. Bestel er eentje op het strand.

Ook Hotel Paloma Oceana Resort ligt direct aan het strand. Waar jullie positief over zijn? Dat is het vriendelijke personeel. Vinck Carlo verbleef hier al vaker en schrijft: ‘Voor ons is het steeds een beetje thuis komen. Genieten van een mooie ruime kamer in het hoofdgebouw, genieten van de tuin, genieten van het mooiste strand in de hele omgeving’.

Hotel Voyage Sorgun Kumkoy is een van de 5 sterren hotels in Side waar je goede service hebt. ‘s Ochtends word je wakker met verse jus d’orange en het personeel staat hier de hele dag voor je klaar. Of je nu een ligbed uitkiest aan het zwembad of op het strand, je wordt altijd bediend. Uniek in dit hotel is dat je meerdere keren à la carte mag dineren wanneer je all-inclusive verblijft. Ga jij voor Japans, Italiaans of toch voor Turks?

In Hotel Side Mare Family Resort vier je een vakantie die in het teken staat van water. De zwembaden zijn populair, zeker de glijbaan waar je met een band vanaf kunt glijden. Verder zijn jullie enthousiast over het strand, zo ook Zijlmans: ‘Op 500 meter ligt de zee met privéstrand. Daar kun je goed vertoeven onder het genot van een drankje en een hapje. Er rijdt een speciale pendelbus van het hotel op en neer van strand en hotel.’

En zie jij zo’n luxe vakantie naar een van deze 5 sterren hotels in Side wel zitten? Let’s go!

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

5-sterren hotels Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

We hebben een aantal aanbieders voor Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy voor je op een rij gezet:

Kras
Kras