Antalya / Lara / Kundu

5 sterren hotels in Antalya en Lara

Antalya is meer dan alleen een zon, zee en strandbestemming. Wil je naast ontspannen in de zon ook wat doen tijdens je verblijf in een 5 sterren hotel? Dan is Antalya the place to be. Mevrouw Neels schrijft: ‘De oude stad en de haven zijn zeker een bezoek waard, daar is het er heel gezellig.’ En dit is dan ook waar Antalya om bekend staat. Hier wandel je door authentieke straatjes en loop je binnen in lokale winkeltjes. Zoek na de middag een restaurantje uit en proef een Turkse specialiteit.

Zie je deze combinatie tussen cultuur en strand ook wel zitten en overnacht je graag in een luxe hotel? Er zijn genoeg 5 sterren hotels in Antalya. En dat is genieten. Zonnen op het zandstrand en een duik nemen in de helderblauwe zee. Vakantiegangers raden aan om hier eens te gaan snorkelen. Naast de mooiste vissen van de zee spot je ook zeeschildpadden.

Beste 5 sterren hotels Antalya

Voor een compleet verzorgd verblijf zit je goed in Hotel Saturn Palace. Hier weten ze wel wat service is. Zoals reviewer Mie beschrijft lijk je je stoel hier niet meer af te hoeven: ‘Super bediening, komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Je wisselt het zwembad en het strand gemakkelijk af en overal staan ligbedjes. In dit 5 sterren hotel in Antalya kom je zeker weten tot rust.

Ook Limak Lara de Luxe Resort ligt aan het strand. Het entertainment in dit hotel valt in de smaak. Jullie schrijven dat de shows in de avond top zijn. Verder is er nog iets wat in veel reviews wordt genoemd: de hammam. Dit is een van de 5 sterren hotels in Antalya waar je moet zijn voor een goede massage.

Hotel Fame Residence Lara heeft een goede ligging. Fem licht dit toe: ‘Het is lekker dichtbij het vliegveld en het hotel ligt centraal tussen de winkeltjes en shoppingmalls.’ Opnieuw ligt ook dit hotel aan het strand. Het personeel is hier vriendelijk, vooral de barmannen zorgen voor gezelligheid.

Ook voor een vakantie met de kids zit je goed in een van de 5 sterren hotels in Antalya en Lara. In Lara, een een populaire plaats in Antalya, ligt Lara Family Club is er zo eentje waar jong en oud zich vermaken. Jullie geven aan dat dit hotel massaal is en daar moet je van houden. De kids maken op deze manier wel snel nieuwe vakantievriendjes.

Zie jij jezelf al liggen aan de mooiste stranden in een van de 5 sterren hotels in Antalya? Boek je verblijf en stap in dat vliegtuig richting de zon.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

5-sterren hotels Antalya / Lara / Kundu

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya / Lara / Kundu voor je op een rij gezet:

Kras
Kras