5 sterren hotels in Alanya

Ultiem genieten van luxe aan de Turkse kust? In Alanya vind je de mooiste 5 sterren hotels die erg geschikt zijn voor een gezinsvakantie. De meeste vakantiegangers gingen hier dan ook naar toe met kids. Zij doen mee aan de leukste activiteiten, terwijl jij je in de watten laat leggen. Van relaxen aan het zwembad en op het strand tot aan een massage in de hammam. Benieuwd waar je het beste kunt verblijven in Alanya? Op basis van jullie verhalen kozen wij de beste 5 sterren hotels in Alanya voor je uit.

Beste 5 sterren hotels Alanya

Op familievakantie naar Turkije? Er zijn genoeg 5 sterren hotels in Alanya waar je goed zit met kinderen. Hier vind je de mooiste zwembaden, animatie en kunnen de kids hun bordje opscheppen met kipnuggets en frietjes bij het all-inclusive buffet. Spreekt dit jou aan? Dan zit je volgens vakantiegangers goed in Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld). Op het strand bij dit hotel vind je een aquapark met heel veel glijbanen. Volgens Corrie de Vries zijn ook de zwembaden erg mooi. Verder is er nog een groot pluspunt waar jullie veel over schrijven, zo ook Amy: ‘Mocht je problemen of vragen hebben kan je altijd bij Suleyman terecht, hij spreekt Nederlands en staat altijd voor iedereen klaar.’

Ook Hotel Asia Beach Resort & Spa is een van de luxe 5 sterren hotels in Alanya waar je aan het juiste adres bent met kinderen. Zij vermaken zich bij de miniclub of in de bioscoop, zodat je zelf ook echt van je vakantie kunt genieten. Het personeel is hier vriendelijk en persoonlijk. Zo schrijft Mandy Berendsen: ‘Mijn dochter was jarig drie dagen nadat we in Turkije waren. Ze kreeg van het hotel een grote fruitmand.’ Hou er wel rekening mee dat dit een stadshotel is. Hierdoor is het terrein van het hotel wat kleiner, maar zit je wel lekker centraal.

Ga je op vakantie met zijn tweetjes of met vrienden? En vind je het juist fijn om in luxe te verblijven zonder kinderen om je heen? Er zijn ook 5 sterren hotels in Alanya waar alleen volwassenen vakantie kunnen vieren. Sunprime C-Lounge heeft zo’n Adult Only concept. De kamers zijn hier volgens jullie super, net als het personeel. Dit is een van de 5 sterren hotels in Alanya dat buiten het centrum ligt. Heerlijk rustig dus, maar toch kun je het centrum gewoon te voet bereiken. Marja tipt dat er elke donderdag een leuke markt plaatsvindt voor de deur van het hotel. Welk souvenirtje neem jij mee naar huis?

Zie jij het wel zitten om jezelf in de watten te laten leggen in een van de luxe 5 sterren hotels in Alanya? Pak je spullen en vertrek!

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

5-sterren hotels Alanya

We hebben een aantal aanbieders voor Alanya voor je op een rij gezet:

Kras
Kras