Hotels Turkije

5 sterren hotels in Turkije

Soms ben je toe aan een luxe zonvakantie. Even weg uit eigen land en tot rust komen terwijl je in de watten wordt gelegd. Wanneer je in het vliegtuig stapt naar een van de 5 sterren hotels in Turkije komt dat wel goed. Uit veel van jullie reviews blijkt dat de service in deze hotels goed is en vaak sta je ook nog eens zo op het strand. En zelfs daar komt het personeel jouw favoriete drankje brengen. Tel daar dat vers gebakken eitje of themadiner bij op en je luxe vakantie naar Turkije is geslaagd. Op basis van jullie reviews vertellen wij wat meer over de populairste 5 sterren hotels in Turkije. Welk plekje onder de Turkse zon wordt jouw nieuwe favoriet?

Beste 5 sterren hotels Turkije

Veel 5 sterren hotels in Turkije liggen pal aan het strand. Wakker worden en ontbijten om vervolgens binnen een paar minuten een ligbedje uit te kiezen op een mooi privéstrand. Limak Arcadia Golf & Spa Resort is zo’n hotel waar dit kan. Tussen het zonnen door bestel je hier je favoriete drankje bij de beachbar. En dat zonnen is hier extra aangenaam volgens Joke: ‘Op het strand heb je uitzicht op de besneeuwde bergtoppen.’

Kom je echt voor je rust en vertrek je naar de zon zonder kids? In Turkije vind je genoeg Adult Only hotels. Volgens reviewer Jolanda is Hotel Alba Royal Resort zo’n hotel waar je heerlijk tot rust kunt komen. Ook hier verblijf je aan het strand en dat is luxe volgens Caroline van den Heuvel: ‘De beachboy Ugur was geweldig!! Hij zorgde ervoor dat wij elke dag een heerlijk bedje op het strand hadden.’

Een van de 5 sterren hotels in Turkije waar je je ook onderdompelt in luxe is Hotel Limak Atlantis De Luxe Hotel & Resort. Wat jullie zo fijn vinden aan dit hotel? Dat is de rust en de natuur. De tuinen zijn hier mooi en de omgeving is bosrijk. Er zijn zelfs binnentuinen en volgens reviewer Erwin mag je deze echt niet overslaan. Waar jullie verder vaak over schrijven? Het vriendelijke personeel dat jullie vakantie compleet maakte.

Ook kindvriendelijke 5 sterren hotels in Turkije zijn er meer dan genoeg. Hotel Saturn Palace is bijvoorbeeld populair onder gezinnen. Hier vind je super animatie en reviewer Mendy schrijft over nog een leuke activiteit voor de kids: ‘Kinderen vonden de kermis ook erg leuk’. In veel van de 5 sterren hotels in Turkije vind je bovendien een heus waterpark waar de kinderen tijdens de warme zomerdagen volop genieten van waterplezier. Wie gaat het snelst van de glijbaan?

Ben jij al klaar voor je luxe vakantie in een van de 5 sterren hotels in Turkije?

Bekijk alle accommodaties
    1.758
    2.606
    3.090

5-sterren hotels Turkije

We hebben een aantal aanbieders voor Turkije voor je op een rij gezet:

Kras
Kras