We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet voor je op een rij gezet:

Reviews over Hammamet

Amazing

GA Stroobant,
    31-3-2018

Geweldig prachtig mooi goed verzorgd hotel met supervriendelijk peroneel en gastvryheid.. zeker een aanrader :)

Gereisd met partner in maart 2016

super hotel

andré,
    10-10-2017

ligging hotel is erg mooi licht erg centraal ten opzichte van strand en winkels alles binnen de 2 minuten te bereiken personeel er vriendelijk kamers groot en schoon ook badkamer groot en schoon eten erg lekker en veel variaties in spijzen strand erg schoon dagtrips niet boeken bij Ali in het hotel als men door een of ander verhindert is (bv ziekte) krijgt men het geld niet terug !!

op de dag van terug reis kan men ook morgens voor opening van het restrand uitgebreid ontbijten alles samen genomen een uitstekend hotel komen beslist terug.

tip geef af en toe 1 a 2 dienaar fooi dat doet wonderen

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige plek, goed hotel en fijn personeel

Anirak,
    21-3-2016

Eten was meer dan prima, gevarieerd en heerlijk .

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Was er voor de tweede keer en ga zekers weer

Gereisd met partner in juni 2015

Super hotel

hamza,
    8-1-2016

Ben hier op huwelijksreis geweest, was echt heerlijk genieten.

Ben vaak naar Tunesie geweest maar dit was wel het beste hotel tot nu toe in Tunesie.

Echt heerlijk eten in dit hotel. Overdreven veel keuze.

Toen we aan de praat raakten met de directeur van het hotel en we vertelden dat we net getrouwd waren vroeg hij naar onze kamernummer. Bij aankomst in de kamer was die helemaal versierd met rozenblaadjes etc. en kregen we een fruitschotel.

Gereisd met partner in april 2015

mooi hotel waar nog veel opgeknapt moet worden

j.smit,
    27-6-2015

Een grote accommodatie maar in de gangen veel verlichting kapot, en tussen deuren werken niet goed .De omgeving mag wel eens geveegd worden .Het personeel is erg behulpzaam . Het eten was goed maar erg veel met vis .De kamers van prijs / kwaliteit zijn aan de hoge kant , maar worden wel elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2015