We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet voor je op een rij gezet:

Reviews over Hammamet

Amazing!

Nadia,
    13-11-2018

Geweldig hotel, service staat hier voorop dat is duidelijk te merken. Kwaliteit van eten zeer goed met tal van mogelijkheden.

Daarnaast direct aan het strand dat is natuurlijk altijd prettig.

Het is vervelend dat door alle gebeurtenissen in Tunesië en in de buurt van Tunesië het toerisme is verminderd, want dit is echt een fijne plek om je vakantie door te brengen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Leuke vakantie gehad.

Guda,
    21-10-2018

Mooi hotel, erg aardig personeel, eten was prima, kamers gedateerd, schone bedden, badkamer was niet super schoon en de voegen bij de douche waren zwart van de schimmel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Tonnie,
    19-10-2018

Als je voornemens bent naar Tunesie te gaan is een verblijf in hotel Steigenberger Marhaba Thalasso zeker een aanrader. Het hotel ligt aan een mooi strand. Het personeel is behulpzaam en zeer correct. De kamers zijn schoon en het eten lekker, iedere dag een ander menu. De all inn formule voldeed ruimschoots, koelkast op kamer voldoende gevuld evenals de drankjes bij het eten en in de avond.

Overdag zijn we met de trein naar Tunis en een dag naar Souse gegaan. Met de trein is dit goed te doen, wel een aanrader om eerste klas te boeken. We hebben geen last gehad van opdringerige verkopers op de marktjes, kortom een top vakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor 4 sterren matig.

joop,
    15-10-2018

Het was vrij rustig in het hotel -Kamer goed alhoewel maar 1 stoel en een beetje hard bed -geen nederlands/belgie t.v.- restaurant zeer ruime keus maar soms aan de koude kant - hal en gang 2e et. kaal donker en ongezellig alleen kleur van een brandblusser - personeel uiterst vriendelijk en attent - badkamer met douche in bad goed - heel groot zwembad -strand een stukje lopen en rommelig -veel rieten zonneschermen stuk -veel ligstoelen met doorgezakte lig plaats - matrassen dun en stuk waarvan je er zeker 2 nodig hebt om redelijk te liggen - heel groot gedeelte van stoelen en matrassen al op een hoop gelegd voor de winter opberging - buiten hotel niets te beleven en 15 min. lopen wat winkels van hetzelfde en terrasjes bij de haven- barretje aan strand ontbrak voor drankje terug naar zwembad- het geheel voor 4sterren wat matig.Met taxi naar Hammamet 10 dinar.Vrij veel winkeltjes maar ook veel van hetzelfde en opletten voor de prijzen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Niet meer

roland heyman,
    8-9-2018

Overgewaardeerd dit hotel voor mij max een 7 op 10.Wifi zeer slecht tot niets eten soms lauw en zelfde steeds wederkerend.Er zijn beter hotels in tunesiemet minder sterren dan vier en veeellee beter.

Gereisd met partner in augustus 2018