We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet voor je op een rij gezet:

Reviews over Hammamet

Romeo S,
    27-12-2018

Het hotel is zeer groot en goed onderhouden. Dit hotel bezoek ik voor de derde keer, en heb altijd het gevoel zeer welkom te zijn. De medewerkers werken heel erg hard en niets is teveel moeite voor hun. Het is zeer schoon en de tuinen goed onderhouden. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het hotel ligt aan een heel mooi en schoon strand. Er zijn veel ligbedden en ook verschillende lounges waar men kan relaxen. Het eten is goed, overvloedig en er is voldoende keus. Dit hotel heeft een goede prijs/ kwaliteits verhouding. Er zijn een paar souvenirs winkels in de buurt en dicotheeks, maar de taxi naar de stad / medina is slechts 5/6 dinars. Ik vind Hammamet veilig en wil mensen aanraden om naar hotel Paradis Palace te gaan. Overdag zijn er diverse activieten en avonds is er amusement voor jong en oud, dit wordt allemaal verzorgt door een hardwerkende en fantastische animatieteam. Ik zal zeker terugkeren naar dit hotel.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Amazing!

Nadia,
    13-11-2018

Geweldig hotel, service staat hier voorop dat is duidelijk te merken. Kwaliteit van eten zeer goed met tal van mogelijkheden.

Daarnaast direct aan het strand dat is natuurlijk altijd prettig.

Het is vervelend dat door alle gebeurtenissen in Tunesië en in de buurt van Tunesië het toerisme is verminderd, want dit is echt een fijne plek om je vakantie door te brengen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Anja en Freddy Kruizinga,
    30-10-2018

Heerlijke vakantie gehad in Hotel Nesrine! Super vriendelijk, verzorgend en gastvrij team, van receptie tot obers en al het andere personeel. Het animatie team was geweldig, nog niet eerder zo'n leuk en hecht team meegemaakt, die krijgen de grootste pluim.

Het hotel is ietwat gedateerd en kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken, maar je ziet dat ze er mee bezig zijn. Dagelijks word er goed schoongemaakt en je kamer zelfs opgeruimd. Het eten was prima voor all in, al zou er wat meer variatie in mogen zitten. Drankjes waren niet altijd even koud, maar als je dat aangaf werd je wijntje in de vriezer gelegd, niets was teveel gevraagd.

Qua prijs-kwaliteit verhouding niets te klagen gehad. We gaan hier zeker nog eens naar terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Leuke vakantie gehad.

Guda,
    21-10-2018

Mooi hotel, erg aardig personeel, eten was prima, kamers gedateerd, schone bedden, badkamer was niet super schoon en de voegen bij de douche waren zwart van de schimmel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor 4 sterren matig.

joop,
    15-10-2018

Het was vrij rustig in het hotel -Kamer goed alhoewel maar 1 stoel en een beetje hard bed -geen nederlands/belgie t.v.- restaurant zeer ruime keus maar soms aan de koude kant - hal en gang 2e et. kaal donker en ongezellig alleen kleur van een brandblusser - personeel uiterst vriendelijk en attent - badkamer met douche in bad goed - heel groot zwembad -strand een stukje lopen en rommelig -veel rieten zonneschermen stuk -veel ligstoelen met doorgezakte lig plaats - matrassen dun en stuk waarvan je er zeker 2 nodig hebt om redelijk te liggen - heel groot gedeelte van stoelen en matrassen al op een hoop gelegd voor de winter opberging - buiten hotel niets te beleven en 15 min. lopen wat winkels van hetzelfde en terrasjes bij de haven- barretje aan strand ontbrak voor drankje terug naar zwembad- het geheel voor 4sterren wat matig.Met taxi naar Hammamet 10 dinar.Vrij veel winkeltjes maar ook veel van hetzelfde en opletten voor de prijzen.

Gereisd met partner in oktober 2018