Hotels Tunesië

We hebben een aantal aanbieders voor Tunesië voor je op een rij gezet:

hotels Tunesië

We hebben een aantal aanbieders voor Tunesië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Tunesië

het was heel goed maar nu een stuk

wilma Timmermans,
    18-1-2019

receptie slecht niet vriendlijk

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Guest Relations Manager, Sales Manager, 25-1-2019
    Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren op je verblijf in Riadh Palms. We verzekeren u dat we al onze medewerkers aanmoedigen om onze gasten te behandelen met gelijkheid, respect en waardigheid. Niettemin zullen we de nodige disciplinaire maatregelen nemen tegen elke werknemer die zich niet aan deze regel houdt. We houden rekening met uw opmerkingen en we zullen ernaar streven de nodige stappen te ondernemen om onze diensten te verbeteren.

Goed maar het kan beter

Simo,
    17-1-2019

Hotel was grote en goed, tevens was eten lekker en genoeg, echter zijn de personeel niet aardig en de service in het hotel was matig.

Gereisd met partner in januari 2019
    Guest Relations Manager, Sales Manager, 25-1-2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf in Riadh Palms Hotel te becommentariëren. We zijn blij dat je een selectie hebt gemaakt van eten dat aan jouw voorkeur voldoet. We nemen uw opmerkingen serieus en we zullen de nodige follow-up doen met betrekking tot het gedrag van sommige van onze medewerkers. We moedigen al onze medewerkers aan om onze gasten met respect en hoffelijkheid te behandelen en we zullen de nodige disciplinaire maatregelen nemen tegen elke medewerker die deze regel niet volgt

We zullen onze inspanningen verdubbelen om onze diensten te verbeteren en om alle tekortkomingen te verhelpen. Al het personeel werkt hard om een ​​onvergetelijke ervaring te bieden aan al onze gasten.

goedkope vakantielanden buiten Europa

Anouar,
    16-1-2019

Prachtige hotel en aardige mensen

Gereisd met vrienden in december 2018
    Guest Relations Manager, Sales Manager, 25-1-2019
    Geachte gast, bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het nemen van de tijd om uw verblijf in Riadh Palms hotel te becommentariëren. We zijn blij dat u het hotel, de gastvrijheid en hoffelijkheid van ons personeel beviel. We zullen u in de nabije toekomst opnieuw verwelkomen.

aangenaam verblijf

Jozef Roefs,
    5-1-2019

mooie ruime kamer wij hadden wel een ruimere kamer met aparte slaapkamer (136) , ontbijt plus laat ontbijt heel goed middag en avondeten weinig groenten en weinig variatie , personeel supervriendelijk , tuin aan kleine kant , dranken bij all in zijn siropen (suiker) prijs-kwaliteit ok , satelliet tv met bvn en gratis wifi in heel het hotel

Gereisd met partner in december 2018

Fantastich in een wood

Fred Geerlof,
    7-12-2018

Het verblijf in Mahar beach was fantastisch zeer goed hotel heel fijn pesoneel

Gereisd met partner in november 2018